مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق تيم فوتبال بايرلوركوزن گفت: تنها چيزي كه از ايران و پرسپوليس مي‌دانم اين است كه به من براي همكاري علاقه دارند.

كلاوس تاپ ‌مولر، اظهار داشت: در روزهاي اخير بحث همكاري با تيمي از ايران براي من مطرح شده است. در همين حد مي دانم كه در ايران نسبت به همكاري با من علاقه وجود دارد كه اين موضوع برايم قابل توجه است.
اين مربي 58 ساله افزود: از طريق مدير برنامه و مشاورم به من در مورد همكاري با تيم ايراني پرسپوليس پيشنهاد شده است. البته اين موضوع فقط در حد ابراز تمايل بوده و از اين حد فراتر نرفته است.
مولر تاكيد كرد: براي انجام همكاري با پرسپوليس نياز به فرصت دارم تا در مورد همه موارد و جزييات همكاري با يكديگر به تبادل نظر بپردازيم. ابتدا بايد از اين تيم ايراني شناخت كاملي كسب كنم تا بتوانم تصميم معقول و منطقي بگيرم.
سرمربي سال گذشته تيم ملي گرجستان يادآور شد: در مدتي كه در گرجستان بودم، نشان دادم آمادگي پذيرش مسئوليت در تيم هاي غيرآلماني را نيز دارم. پس امكان كار با تيم هاي ايراني و غير آن نيز وجود دارد.

مولر عنوان كرد: ابراز علاقه از ايران و پيشنهاد ضمني پرسپوليس، تنها گزينه كاري براي من محسوب نمي شود. از آلمان،‌ تركيه و دو كشور ديگر اروپايي پيشنهاد دارم كه بايد هر چه سريع‌تر، تصميم گيري كنم.
اين مربي كه در دوران جواني سابقه 3 بازي در تيم ملي آلمان را داشته است، ادامه داد:‌ در مورد حضورم در ايران همه چيز بستگي به جديت باشگاه پرسپوليس دارد. اين باشگاه بايد با جديت بخشيدن به مذاكرات نشان دهد كه واقعا خواهان همكاري با من است. در اين صورت است كه مي توان در مورد همه موضوعات به دقت صحبت كرد تا بعد در صورت توافق طرفين،‌ دورنماي كاري خوبي را ترسيم كرد.
مولر گفت: در روزهاي آينده تصميم خودم را براي همكاري از ميان گزينه هاي موجود مي گيرم؛ زيرا دوست ندارم زمان را از دست دهم.
مولر در دوران مربيگري سابقه همكاري با تيم هاي گرجستان، هامبورگ، بايرلوركوزن، بوخوم، ‌اينتراخت فرانكفورت،‌ والدهوف مانهايم، ويسموت آئوه، اولم، سالمور آلمان را داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)