مرجع خبری پرسپولیس : کاروان تيم فوتبال پرسپوليس كه ظهر امروز (پنجشنبه) تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرده بود، ساعت 13 وارد فرودگاه دوحه شد.

 

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، هواپيماي حامل سرخپوشان پايتخت، ساعت 13 به وقت تهران (ساعت 12:30 به وقت دوحه) در هواي گرم، شرجي و غبارآلود شهر دوحه به زمين نشست.

 

سرخپوشان پس از پياده شدن از هواپيما با يک دستگاه اتوبوس راهي ترمينال فرودگاه شدند اما پس از دقايقي مشخص شد که اتوبوس فرودگاه به اشتباه، قرمزپوشان را در ترمينال ديگري پياده کرده است.

 

کاروان پرسپوليس پس از 15 دقيقه، با يک دستگاه اتوبوس ديگر راهي ترمينال مربوطه شده و دقايقي نيز براي ورود در صف طولاني بازرسي قرار گرفت و پس از آن با اتوبوسي ديگر راهي هتل سوئيس بل دوحه شد.

 

مسير 10 دقيقه اي فرودگاه تا هتل در هوايي نامطلوب طي شد و اين کاروان ساعت 14:30 به وقت تهران (14 به وقت دوحه) وارد هتل شده و بازيکنان براي انتقال وسايلشان به اتاق هايشان مراجعه کردند.

 

دکتر محمدرضا زادمهر به بازيکنان اعلام کرد، براي صرف ناهار ساعت 14:30 (به وقت دوحه) به رستوران مراجعه کنند. سرخپوشان بعد از ناهار به استراحت پرداختند.

 

کادر فني تيم، امروز (پنجشنبه) براي ارزيابي زمين هاي مورد نظر براي تمرينات، بررسي هاي لازم را انجام داده و بعد از جلسه در هتل، زمان تمرين را مشخص خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)