مرجع خبری پرسپولیس : : بازیکن مس کرمان گفت:‌ زمانی که به پرسپولیس گل زدم شوکه شدم و حال و هوای عجیبی داشتم.

محسن خلیلی پس از تساوی یک بر یک مس کرمان برابر پرسپولیس گفت:‌ حساسیت این بازی برای ما بالا بود و به دنبال ۳ امتیاز بودیم اما بارندگی باعث شده بود کیفیت بازی پائین بیاید.

وی ادامه داد: پس از اینکه گل زدیم فشار پرسپولیسی‌ها روی دروازه ما بیشتر شد و توانستند به گل تساوی دست یابند. یک امتیاز برای پرسپولیس و مس خوب بود. پرسپولیس حملات زیادی روی دروازه ما کرد و می‌توانست به پیروزی دست یابد.

بازیکن مس درباره گریه خود پس از به ثمر رساندن گل خاطرنشان کرد: لحظه عجیبی بود. فکر نمی‌کردم گل بزنم. من مهاجم مس هستم و وارد میدان شدم تا برای تیمم گلزنی کنم. نمی‌خواستم در زمین راه بروم، اما با توجه به اینکه تاکنون به پرسپولیس گل نزده‌ام در این دیدار نیز فکر نمی‌کردم که گلزنی کنم.

خلیلی افزود: وقتی توپ را درون دروازه پرسپولیس دیدم شوکه شدم و حال و هوای خاصی داشتم. باید تجربه کنید که بدانید چه حسی و حال عجیبی داشتم. به همین دلیل گریه‌ام گرفت.

وی درباره بازگشتش به پرسپولیس گفت: هر پرسپولیسی که خاطرات خوبی با این تیم داشته باشد دوست دارد روزی به این تیم بازگردد. سلیقه‌های شخصی باعث شد از پرسپولیس جدا شوم و بازنگردم. اگر شرایط فراهم باشد و مرا بخواهند به این تیم کمک خواهم کرد، در غیر این صورت همیشه مانند یک طرفدار خواهم بود.

بازیکن مس درباره حال و هوای خود پس از پایان بازی گفت: هم‌اکنون مانند سایر بازیکنان به فکر بازی‌های آینده هستم. در زمانی که گل زدم چیزی بین خوشحالی و ناراحتی بودم. وقتی تماشاگران شما را تشویق می‌کنند حس عجیبی دارد که به همان تیم گل بزنید.

وی درباره ناراحتی خود پس از تعویض یادآور شد: فکر نمی کردم چنین تصمیمی در دقیقه 60 گرفته شود، اما صد در صد از لحاظ تاکتیکی چنین تصمیمی گرفته شده است. با توجه به اینکه به برد نیاز داشتیم فکر نمی کردم تک مهاجم تیم تعویض شود.

خلیلی در پاسخ به این سوال که تلخ‌ترین خاطره خود در امسال چه بود، اظهار داشت: شاید یکی از تلخ‌ترین خاطراتم قرار گرفتن برابر تیم پرسپولیس و بازی کردن مقابل این تماشاگران بود. هواداران به من لطف داشتند و در جریان بازی تشویقم می‌کردند. خوشحالم که رابطه خوبی با آنها دارم و امیدوارم اگر فرصت شد بتوانم محبت‌های آنها را جبران کنم.

وی در خصوص آرزوی خود در سال 91 گفت: امیدوارم فوتبالمان نسبت به سال‌های گذشته رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشد و در عرصه باشگاهی و ملی موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)