مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس دلیل شکست 11 بر 2 این تیم برابر گیتی‌پسند را بی انگیزگی اعلام کرد.

 

نصرالله مومن در خصوص مسائلی که برنامه نود شب گذشته درباره دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و پرسپولیس نشان داد، اظهار داشت: فردوسی‌پور دم از عدالت می‌زند، اما خیلی راحت با آبروی افراد بازی می‌کند.

 

چرا در برنامه 90 هر دو دیدار پخش نشد؟ فردوسی‌پور بهانه می‌کند که بازی منصوری و فولاد به دستش نرسیده، حال آنکه دو دیدار همزمان بوده و در اصفهان هم برگزار شده بود.

 

وی درباره خوش‌وبش با بازیکنان حریف در میدان عنوان کرد: با بازیکنان دوست هستیم و در میدان هم شاید با آنها خوش و بش کنیم و بخندیم، اما دلیلی نمی‌شود که بازی را رها کنیم. چرا فردوسی‌پور نیمه اول را نشان داد و در نیمه دوم هر چه که مد نظر و هدفش بود پخش کرد.

 

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه سرخ‌پوشان در نیمه دوم خیلی راحت گل دریافت می‌کردند، یادآور شد: حق با شماست. در نیمه دوم انگیزه‌ای نداشتیم. زمانی که تیمی 5، 6 گل می‌خورد دیگر برای بازیکنانش انگیزه‌ای باقی نمی‌ماند. ناخودآگاه تیم بازی را رها می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه فردوسی‌پور اعلام کرده او پس از پایان بازی خوشحالی کرده است، گفت: اگر فردوسی‌پور تصویری از این حرکت من داشت باید نشان می‌داد. او حرف از عدالت می‌زند اما خیلی راحت چنین مسائلی را مطرح می‌کند. فردوسی‌پور دیشب گفت که حیدریان اعلام کرده بازیکنان پرسپولیس پول گرفتند، در حالی که خود حیدریان این موضوع را تکذیب کرد و گفت من چنین حرفی نزدم. چگونه فردوسی‌پور به این راحتی چنین اتهاماتی می‌زند.

 

مومن با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل منصوری مبنی براینکه با خون و دل تیمش را جمع کرده، تأکید کرد: سئوال من از آقای منصوری این است که چگونه شب‌ خوابش می‌برد؟ چگونه دینی که بر مربیان و بازیکنان بزرگ دارد را پرداخت می‌کند؟ مربیان و بازیکنان زیادی هستند که از این تیم طلبکار هستند. همین اولین فصل بود که به راحتی حق محمد طاهری را خوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)