تماشاگران ثابت کردند پرسپولیس از پرطرفدارترین تیم های دنیاست

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس گفت: در بازی دیروز کمی بی تجربگی کردیم. حالا باید هوشیار باشیم.

محمد نوری در ارتباط با بازی با الغرافه اینگونه می گوید: هنوز صعود نکرده ایم و نباید غافلگیر بشویم. فرصت داریم تا با پیروزی بر الهلال با یک تیر سه هدف بزنیم. در این صورت هم الهلال را برده ایم، هم صعود ما قطعی می شود و هم سر گروه خوهیم بود.

 

باید این بازی را می بردیم. توانایی آن را داشتیم اما در نهایت با فرصت هایی که از دست رفت و در یک لحظه غفلت، به تساوی بسنده کردیم.

وی ادامه می دهد: شاید این طور باشد که همگان صعود پرسپولیس را قطعی بدانند ولی الغرافه هنوز  روی کاغذ شانس دارد و ما نباید از بازی های بعدی غافل شویم. سرنوشت این گروه هنوز در دست ما قرار دارد و این مساله شرایط خوبی را برای ما ایجاد کرده است که باید از آن استفاده کنیم.

نوری درباره نتیجه کسب شده و تفاوت شرایط تیم با بازی رفت تصریح کرد: در بازی رفت با گل زود هنگامی که زدیم شرایط را کاملا به سود ما عوض کرد. برای این بازی شاید کمی تحت تاثیر بازی با سپاهان بودیم چون فشار زیادی آورد. با این وجود بچه ها با تمام قوا بازی کردند ولی در اواخر فصل هم بدن ها خسته می شود. گلر آنها هم خیلی خوب عمل کرد. همچنین در شروع بازی یک مقدار هم باد روی کار ما تاثیر گذاشته بود. در نیمه دوم موقعیت های خوبی بوجود آمد، اما از دست رفت. هم من و هم ایمون شانس گلزنی داشتیم، هر چه بود گذشت و حالا باید به فکر بازی بعدی باشیم که کار دست خودمان ندهیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص دو بازی رفت و برگشت مقابل الغرافه گفت: از این تیم در دو بازی رفت و برگشت چهار امتیاز گرفتیم که نتیجه خوبی است. فقط در لحظاتی کم تجربگی کردیم. حالا اگر الهلال را در تهران ببریم با یک تیر سه نشان زده ایم چون صعود و سرگروهی هم در یک روز قطعی می شود و بازی آخر تشریفاتی خواهد بود. باید هوشیار باشیم ولی نباید به خودمان استرس بدهیم، به این تریب آرامش تیم حفظ می شود.

هافبک بازی ساز سرخپوشان در ادامه صحبت هایش با اشاره به حضور پر تعداد تماشاگران افزود: می دانستیم تماشاگران زیادی می آیند اما آنها خارج از تصور ظاهر شدند. به نظر من بیش از صد هزار نفر به ورزشگاه آمد تا بار دیگر ثابت شود که پرسپولیس نه تنها پرتماشاگرترین تیم آسیا است بلکه در دنیا هم از پرطرفدارترین ها است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)