مرجع خبري پرسپوليس: سرپرست سازمان لیگ برتر با ناراحتی از انتقادهای مطرح شده به وی گفت: منع جذب دروازه‌بان خارجی نظر من نبود.


بهروان در این زمینه گفت: من این قانون را تعیین نکردم و نمی دانم چرا همه کاسه کوزه ها سر من شکسته شده است؟ هیئت رئیسه سازمان لیگ هفته گذشته جلسه ای برگزار کرد و این تصمیم گرفته شد. هر یک از ما یک نظر شخصی داریم و سپس نظر جمع مصوبه می شود.

 

وی افزود: وقتی جمع تصمیمی می گیرد من نمی توانم کاری کنم. باشگاه ها اگر با این تصمیم مخالف هستند باید اعتراض کتبی خود را به فدراسیون ارسال کنند تا جلسه دیگری برگزار شود و تاکنون هم این نامه ها به ما نرسیده است.

 

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که فقط حضور دروازه بان های خارجی، سرمایه ایرانی را به خطر می اندازد، گفت: به خدا شما هم حرف دل من را می زنید. من اجازه قانونگذاری ندارم. من هم گفتم بازیکن خارجی در هر پستی چه فرقی دارد؟ صادقانه با شما صحبت می کنم و بیشتر از این نمی توانم حقایق را بگویم. من هم می دانم که این مصوبه پارادوکس هایی دارد. از تلاش برای تغییر این مصوبه خسته نمی شوم و تمام تلاشم را می کنم. من هم می دانم که باید در این زمینه به نظر مردم و رسانه ها و اهالی فوتبال احترام گذاشت.

 

بهروان تاکید کرد: شب گذشته از تلویزیون تصویرم پخش شد و من را به عنوان تصمیم گیرنده این قانون معرفی کردند در صورتی که این طور نیست. این تصمیم نظر من نیست و فقط نظر جمع را گفتم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)