مرجع خبری پرسپولیس : هافبك فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر به شكايتم براي دريافت مطالبات رسيدگي نشود از پرسپوليس به فيفا شكايت مي‌كنم.

ايوان پتروويچ خاطرنشان كرد: برخي اقدامات مسئولان باشگاه پرسپوليس براي من جاي سئوال دارد. به همين دليل سعي كردم با فدراسيون فوتبال ايران اين مشكل را در

ميان بگذارم تا فردي كه مقصر اين مشكل است شناسايي شود.من از پرسپوليس شكايت كردم و از مدير برنامه‌هايم خواستم اين موضوع را تا لحظه آخر پيگيري كنند.
اين بازيكن در خصوص مشكلش با باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: مشكل خاصي با پرسپوليس ندارم فقط براي اين تيم بازي كردم، زحمت كشيدم اما حقم را نمي‌دهند. جريمه جزيي از فوتبال است اما نكته جالب اين است كه در شكست‌ها جريمه شده‌ايم و در بردها فقط وعده شنيده‌ايم و هيچ اقدامي را از مسئولان نديده‌ايم. حالا به من مي‌‌گويند 10 درصد از قراردادم كسر شده است. اين موضوعي است كه اصلا در بندهاي قرارداد من نيست و هيچ كجاي دنيا نيز اين مسئله به اين شكلي كه پرسپوليس عمل كرده، ديده نمي‌شود.
وي افزود: قصد تهديد ندارم چون من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و روز اولي نيست كه وارد فوتبال شده‌ام اما اگر فدراسيون فوتبال ايران به مشكل من رسيدگي نكند از پرسپوليس به فيفا شكايت مي‌كنم تا به حقم برسم.
پتروويچ ادامه داد: شايد اگر بيشتر براي پرسپوليس به ميدان مي‌رفتم، مي‌توانستم خودم را ثابت كنم اما در شرايطي كه جدايي از پرسپوليس برايم سخت بود مسئولان باشگاه به من احترام نگذاشتند.

اين بازيكن در خصوص مذاكره‌اش با باشگاه استيل‌آذين گفت: با مسئولان باشگاه استيل‌آذين صحبت كردم اما نمي‌دانم كه چه اتفاقي افتاد كه نظر آنهاتغيير كرد به همين دليل با تيم فوتبال شاهين پارس جنوبي وارد مذاكره شدم و با اين تيم تمرين مي‌كنم اما هنوز قراردادي امضا نكرده‌ام.
پتروويچ خاطرنشان كرد: براي پرسپوليس و هوادارانش آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم اين تيم بدون مشكلات فصل گذشته در ليگ برتر موفق‌ باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)