مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم پرسپولیس با اشاره به هماهنگی تیم پرسپولیس گفت: امسال پرسپولیس بی حاشیه و با انسجام را در طول فصل خواهید دید.
حسین عبدی روز سه شنبه در گفت و گویی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان تمرینات خود را به طور مداوم پیگیری می کنند تا به شرایط مطلوب برسند.
وی ادامه داد: هر روز تمرینات متنوعی را در دستور کار داریم و بازیکنان هم با انسجام به کار خود ادامه می دهند زیرا در این فصل می خواهیم تیمی بدون حاشیه با اتحاد کامل را تشکیل دهیم. امسال بازیکنان جدید و جوانی را پرسپولیس جذب کرده و روی استعدادهای کشور سرمایه گذاری های خوبی از سوی باشگاه شده است.
عبدی درخصوص کرانیکار گفت: کرانیکار تازه به پرسپولیس آمده و اظهارنظر خاصی فعلا نمی توان در مورد وی داشت اما کارنامه اش خبر از علوم بالای فوتبالی اش می دهد.
وی اظهار داشت: امسال فقط به فکر رضایت هواداران و کسب عنوان قهرمانی در پرسپولیس هستیم و امیدواریم پرسپولیس اقتدار خوبی را در این فصل حفظ کند.
عبدی در پایان درخصوص عدم حضور کریمی در پرسپولیس گفت: در این رابطه چیزی نمی دانم و تا آنجا که خبر داشتم قرار بود کریمی قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند اما علت عدم حضورش را نمی دانم و این مساله را از مسوولین پرسپولیس باید پرسید.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)