محمود یاوری از زمان برگزاری نشست‌های خبری انتقاد کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه درباره بازی فردا صحبت کنم باید بگویم که من از فدراسیون و بویژه سازمان لیگ گله دارم که به صورتی ما مربیان را استثمار می‌کنند! در حالی که من امروز باید ساعت 11 سر تمرین تیمم باشم و آخرین کارهای آماده‌سازی برای بازی فردا را انجام دهم، مجبورم برای حضور در نشست خبری از دو شب قبل از بازی به تهران بیایم تا در این نشست خبری حضور داشته باشم.

 

وی افزود: اگر این شرایط ادامه داشته باشد و فدراسیون به خواسته‌های ما توجه نکند، ما هم برای این نشست‌ها ارزشی قائل نمی‌شویم. قبلا هم گفته‌ام که این زمان‌بندی برای نشست خبری مناسب نیست. ما در هر نشست 10 – 15 دقیقه حرف می‌زنیم اما فقط 30 ثانیه از آن در تلویزیون پخش می‌شود. من واقعا از بهروان و مجموعه سازمان لیگ گله دارم. اگر به خاطر احترام به دوستان، رسانه ملی و خبرنگاران نبود اصلا به این نشست نمی‌آمدم.

 

یاوری در ادامه انتقاد خود از زمان‌بندی نشست‌های خبری گفت: ما را از جریمه می‌ترسانید. من 100 میلیون می‌گیرم 10 میلیون آن را هم به شما جریمه می‌دهم. برای من اتفاقی نمی‌افتد اما حرف من این است که مربی باید کنار تیم خود باشد.

 

سرمربی فجر سپاسی درباره آخرین وضعیت تیمش برای بازی با راه آهن گفت: بازیکنان ما بعد از بازی با پیکان به نحو شایسته ‌ای در تمرین‌ها شرکت کردند. برای آن بازیکنانی که از دست دادیم، ناراحتیم اما در عوض برای بازیکنانی که در اختیار داریم خیلی خوشحالیم. ما جوانان بسیار خوبی داریم و روی آینده آن‌ها حساب باز می‌کنیم. پس از بازی‌های این هفته، لیگ 20 روز تعطیل است که ما بعد از سه چهار روز استراحت به تمرین‌هایمان بازمی‌گردیم. در حال حاضر وضعیت تیم‌مان امیدوار کننده است. من برای بازیکنانی که از فجر جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

محمود یاوری در ادامه با اشاره به اینکه راه آهن تیم منسجمی است گفت:‌ در حال حاضر راه آهن مثل تیم‌های نفت، سایپا و فولاد خوب بازی می‌کند. این تیم‌ها مربیان خوبی دارند و الان دیگر علی دایی یک مربی پخته و باتجربه شده است. بازی فردا برای ما آسان نیست. هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند برنده بازی خواهد شد.

 

خبرنگاری از یاوری درباره جایگزین کردن بازیکنان جدید به جای رضا حقیقی و عباس محمدرضایی پرسید که وی پاسخ داد: ما برنامه داریم که دو بازیکن طراح را به خدمت بگیریم. جوان‌هایی که در این چند روز در تمرین‌های ما بودند، خوب ظاهر شدند اما از گفتن نام آن‌ها معذورم و فعلا نام‌شان در قوطی است!

 

سرمربی فجر سپاسی درباره ناراحتی خود از مسئولان استان فارس گفت: من هنوز هم از مسئولان استان ناراحتم. در فوتبال فقط عوامل درونی و مدیرعامل باشگاه نیستند که تاثیرگذارند بلکه افراد بیرونی هم نقش دارند. کمانه، رییس اداره ورزش و جوانان استان، با آیت‌اللهی جلسه گذاشته بود و قرار شد که یک و نیم میلیارد به فجر کمک کند اما تا الان بیشتر از 300 میلیون تومان به جعفری داده نشده است به همین خاطر ما مجبوریم به صحنه تجارت رو بیاوریم چرا که مثل باشگاه‌های دیگر نقدینگی نداریم. به نظر من سیاست جعفری برای درآمدزایی خوب بود هرچند که من ته دلم راضی نبودم.

 

یاوری افزود: وقتی حقیقی می‌خواست از فجر جدا شود به من گفت "حلالم کنید." من هم به او گفتم "حلالت می‌کنم اما ته دلم از رفتن تو راضی نیستم." خیلی شفاف بگویم که رویانیان 600 میلیون تومان به باشگاه فجر داد که قرار بود حقیقی 200 میلیون تومان دیگر از باشگاه بگیرد و عباس محمدرضایی هم باید 250 میلیون از ما می‌گرفت که اگر این‌ها را جمع بزنید می‌شود یک میلیارد و 50 میلیون تومان. به نظر شما این معامله برای ما سود نداشت؟ شاید ما خودمان و حقیقی را قربانی کردیم اما 25 بازیکن دیگر را زنده نگه داشتیم.

 

سرمربی فجر در پایان درباره برگزاری اکثر بازی‌های لیگ برتر در روزهای غیر تعطیل گفت: ظاهرا آنچه که به جایی نرسد فریاد است. برای ما که شهرستانی هستیم بهتر است بازی‌ها در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه برگزار شود. همان کاری که در اروپا هم انجام می‌شود و فقط بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در روزهای غیر تعطیل برگزار می‌شود. با این حال شاید اروپایی‌ها دارند اشتباه می‌کنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)