خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در رقابتهای بین المللی زیر 15 سال جام ˈفرنزˈ در مالزی شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیواستریتس تایمز، کره جنوبی و جمهوری چک جزو تیم های شرکت کننده در جام بین المللی فرنز هستند که از 28 دسامبر تا ششم ژانویه در ورزشگاه شاه عالم و ام بی پی جی برگزار می شود.

باشگاه خصوصی فوتبال فرنز یونایتد برگزارکننده جام بین المللی فرنز برای بازیکنان زیر 15 سال است. هشت تیم شامل چهار تیم مالزیایی و چهار تیم خارجی در رقابتهای زیر 15 سال شرکت خواهند کرد.

فرنز یونایتد میزبان این رقابتها با دو تیم از دو مرکز آموزشی خود در جاندا بایک در پاهانگ و مرکز دیگر خود در اندونزی حضور می یابد.

تیم ملی زیر 15 سال مالزی، پرسپولیس ایران، تیم ملی زیر 15 سال اسلوواکی، تیم اسلاویا پراها جمهوری چک، تیم اینچئون کره جنوبی و تیم چونبوری تایلند رقابت خواهند کرد.

آکادمی فوتبال فرنز یونایتد مالزی در گروه آ با تیم کره جنوبی اینچئون و تیم اسلاویا پراها جمهوری چک هم گروه است.

تیم آکادمی فوتبال فرنز یونایتد (اندونزی) با تیم پرسپولیس ایران، اسلوواکی و چونبوری (تایلند) در گروه بی به رقابت می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جام بین المللی فرنز، جوایز این مسابقه 100 هزار دلار درنظر گرفته شده که گرانترین تورنمنت جوانان مالزی محسوب می شود.

تیم اول 50 هزار دلار، تیم های دوم ، سوم و چهارم به ترتیب 25 هزار، 15 هزار و 10 هزار دلار دریافت خواهند کرد. ارزشمند ترین بازیکن این رقابتها نیز 3 هزار دلار جایزه دریافت خواهد کرد.

وداتوک نور احسان رییس باشگاه فرنز یونایتد گفت: این تورنمنت روحیه رقابتی سالمی بین بازیکنان جوان ایجاد می کند و پیوند میان بازیکنان محلی و بازیکنان کشورهای شرکت کننده را تقویت می کند.

وی گفت ما معتقدیم با گذشت زمان جام بین المللی فرنز نظیر تورنمنت هایی که در کشورهای مختلف مثل جشنواره تولون در فرانسه ، جام گوتیا در سوئد و سایتاما در ژاپن برگزار می شود ، به یک برند مرتبط با فوتبال جوانان تبدیل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)