خبرگزاری پرسپولیس : خبرنگاران حاضر در نشست خبری مصاحبه دستیار محمد احمدزاده را پوشش ندادند.

محمد احمدزاده سرمربی تیم ملوان، مثل یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکرد. البته او مارتیک خاچاطوریان را به نشست خبری فرستاد. در این بین خبرنگاران رسانه‌های گروهی که از عدم حضور گل‌محمدی در نشست خبری ناراحت بودند، نسبت به مربی ملوان اعتراض کردند با این حال سؤالات مدنظر خود را از وی پرسیدند. البته این مربی برای فارسی صحبت کردن کار سختی داشت و تنها یک دقیقه توانست از تیم ملوان اطلاعات لازم را ارائه کند ولی خبرنگاران در اقدامی دسته‌جمعی و متحد صحبت‌های مربی ملوان را پوشش ندادند.

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این خصوص اظهار داشت: در همه جای دنیا جایگاه خبرنگاران ویژه است و باید به آنها احترام گذاشت اما در ایران به خاطر مشکلات در پرواز و عدم استقرار تیم‌ها در ساعت‌های مشخص، باعث می‌شود تا مربیان در اینجا حضور پیدا نکنند.

وی افزود: این یک قانون است که توسط AFC به ما ابلاغ شده و باید اجرا شود و ما هم برای عدم حضور مربیان جریمه‌هایی در نظر گرفته‌ایم این که یک مربی تصور کند مثلا سالی 400 میلیون می‌گیرد و در ده نشست خبری با جریمه 2 میلیون تومان شرکت نکند، کار درستی نیست و در صورت تکرار کمیته انضباطی مربی را محروم می‌کند.

خبرنگاری پرسید فکر نمی‌کنید بی‌تفاوتی کمیته انضباطی نسبت به این موضوع باعث شده تا مربیان به کنفرانس نیایند که بهمنی پاسخ داد: در این فصل تعداد زیادی از مربیان جریمه شدند و مطمئن باشید در گزارشات بعدی عدم حضور گل‌محمدی و احمدزاده را گزارش خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در باشگاه‌های ملوان و پرسپولیس برای عدم حضور سرمربیانشان هماهنگی صورت گرفته است یا خیر، گفت: از باشگاه ملوان هماهنگی نشد ولی  2 ساعت قبل از باشگاه پرسپولیس اطلاع دادند که سرمربی مشخص نیست البته آنها مجتبی حسینی را به کادر فنی اضافه کردند که هنوز کارت مربیگری او صادر نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)