خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها همیشه تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام دادند؛ اما ساختار دفاعی پرسپولیس مستحکم‌تر شده است.

سید جلال حسینی اظهار داشت: درباره بازی قبلی پرسپولیس دیگر نمی‌خواهم صحبتی کنم. ما بازی بسیار سختی را مقابل صنعت نفت آبادان داریم. تیم صنعت نفت در بازی‌های گذشته خود بسیار خوب و متفاوت بازی کرده و از طرفی دیگر ما باید در لیگ برتر هم شروعی خوب و موفق داشته باشیم تا این روند را حفظ کنیم.

وی افزود:‌ من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که صبور باشند حالا پرسپولیس با تیمی کامل و یکدست نیاز به کمک تک تک هواداران پرسپولیس دارد. مطمئن باشید هر چقدر حمایت شویم و صبر هواداران بیشتر باشد قطعاً ما با آرامش به نتایج دلخواه خواهیم رسید.

وی در پاسخ به سؤالی که حرف و حدیث قبل از بازی مقابل ملوان درباره شما بود؛ اما از این بازی روسفید بیرون آمدید اظهار داشت: همه جلال حسینی را می‌شناسند. از وقتی که در ملوان، سایپا و سپاهان توپ زدم هیچ وقت اهل کم کاری و حرف‌هایی که زدند،‌ نبودم. خدا خودش همه چیز را می‌داند.

حسینی در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: شروع ما در جام حذفی بسیار خوب و متفاوت بود؛ اما صحبت در مورد قهرمانی خیلی سخت است. قطعا در جام حذفی هر تیمی اشتباه کمتری داشته باشد و با آرامش مقابل حریفان قرار گیرد راهی دیدارهای نهایی می‌شود که ما هم همین هدف را داریم.

حسینی در پایان در پاسخ به سؤالی که چه عاملی باعث شد که پرسپولیس متفاوت باشد، تاکید کرد: ببینید این بچه‌ها همه زحمت خود را کشیدند؛ اما متاسفانه به نتیجه دلخواه در نیم فصل اول نرسیدند حالا هم اتفاقی نیفتاده و فقط یک بازی بردیم. باید همین روند را با قدرت دنبال کنیم چون تازه اول راه هستیم. من امیدوارم همین روند را ادامه دهیم تا نیم فصل دوم متفاوت‌تر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)