خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هنوز پستی در این باشگاه ندارم و فقط به خاطر مربی و مدیرعامل به پرسپولیس اضافه شده‌ام.

کریم باقری پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: من هنوز پست خاصی در باشگاه ندارم و فقط به خاطر درخواست گل‌محمدی و رویانیان به این تیم اضافه شدم.

وی افزود: پست و مقام برای من مهم نیست و فقط افتخار می‌کنم که در کنار پرسپولیس هستم و کوچکترین کاری هم که از دستم برمی‌آید برای این تیم انجام دهم.

باقری ادامه داد: رویانیان قبلاً هم از من خواسته بود که به پرسپولیس اضافه شوم و به تیم کمک کنم اما شرایط مهیا نبود ولی در حال حاضر شرایط به خوبی فراهم شد و به تیم اضافه شدم.

وی در مورد احتمال قبول مربیگری و یا سرپرستی در تیم پرسپولیس گفت: تا به حال دوره مربیگری ندیده‌ام و راجع‌به آن هم صحبت نمی‌کنم. برای سرپرستی هم افراد دیگری هستند که با آنها صحبت شده است.

باقری ادامه داد: گل‌محمدی از من خواست تا به عنوان مشاور فنی به تیم اضافه شوم.

وی در مورد شرایط بازی نیز گفت: پرسپولیس فقط در 10 دقیقه اول خوب بازی کرد اما پس از آن این تیم نفت بود که بازی را در اختیار گرفت و حتی مستحق پیروزی بود.

وی در مورد عملکرد گل‌محمدی در این بازی نیز اظهار داشت: او تمام تلاش خود را در این بازی انجام داد تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند می‌توانست تعویض‌های بهتری داشته باشد ولی باز هم نظر ایشان به عنوان سرمربی تیم ارجح است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)