خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: ما برای ریکاوری و رفع خستگی بچه‌ها زمان کافی در اختیار نداریم اما مطمئن هستم بازیکنان ما در فینال برابر تیم ملی اسلواکی دست به کار بزرگی خواهند زد.

سعید تهرانی نژاد پس از شکست تیم ملی مالزی و راهیابی به فینال تورنمنت هشت جانبه مالزی گفت: بازی خیلی سنگینی بود، به دلیل اینکه ما برای هر بازی تنها یک روز فرصت داریم تیم را ریکاوری کنیم ولی تیم ملی مالزی برای این دیدار دو روز استراحت کرده بودند.

وی افزود: با توجه به بازی نیمه نهایی که روز گذشته به خاطر بارندگی نیمه تمام ماند، بچه‌های ما نتوانستند خوب ریکاوری کنند. برای همین، خستگی امروز در جریان بازی به خوبی نمایان بود اما به هر حال با تلاش بچه‌ها و لطف خدا توانستیم از تک گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم در طول 80 دقیقه وقت قانونی و حدود 10 دقیقه وقت تلف شده در دو نیمه، از گل خودمان محافظت کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی فینال تصریح کرد: فرصت خیلی کمی داریم و فکر می‌کنم چیزی حدود 30 ساعت تقریبا فرصت داریم برای ریکاوری کردن تا بازی فینال و این کار ما را خیلی سخت می‌کند چرا که تیم ملی اسلواکی تیم قدرتی و دونده‌ای است. آنها دیروز بازی خود را انجام دادند و فرصت بیشتری برای استراحت دارند تا بازی فینال اما ما این فرصت را نداریم.

تهرانی‌نژاد در پایان گفت: من با همت و تلاشی که از بازیکنان سراغ دارم، مطمئن هستم می‌توانند کار بزرگی که تا حالا در مسیر آن پیش رفته‌اند را رقم بزنند و دست پر به ایران بازگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)