خبرگزاری پرسپولیس : سرخپوشان پایتخت در 12 مسابقه اخیر لیگ برتر و جام حذفی بالاترین میانگین امتیاز و گل زده را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

پرسپولیس بعد از 9 بازی ضعیف و باور نکردنی در ابتدای فصل استخوان ترکاند و در 12 بازی اخیر بالاترین میانگین امتیاز را در میان تمام تیم های حاضر در لیگ برتر کسب کرده است.

در 9 مسابقه اول، پرسپولیس با هدایت مانوئل ژوزه صاحب 1 برد، 4 شکست و 4 تساوی شده بود. آن ها مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شدند. مقابل گهر درود، فولاد خوزستان، نفت تهران و استقلال به نتیجه مساوی رضایت دادند و از داماش، فجرسپاسی شیراز، صبا و سپاهان شکست خوردند.

همین نتایج دور از انتظار در 9 بازی ابتدای فصل پرسپولیس را از کورس قهرمانی دور کرد با این حال سرخپوشان پایتخت را باید قهرمان سه ماه اخیر فوتبال ایران (لیگ برتر و جام حذفی) دانست.

پرسپولیس در 12 مسابقه اخیر خود، 7 برد ، 3 مساوی و 2 شکست بدست آورده است. این در حالیست که اشتباهات داوری به صورت کاملا یک طرفه به ضرر این تیم بوده است. از گل آفساید ملوان تا 2 اشتباه داوری و پنالتی های سوخته مقابل نفت تهران و مس کرمان که گرفته نشد.

پرسپولیس در 12 بازی اخیر خود 29 گل زده و 10 گل خورده است. میانگین 2.4 گل در هر مسابقه و 0.89 گل خورده که بسیار قابل توجه است. سرخپوشان در این 12 مسابقه میانگین تقریبا 2 امتیاز در هر مسابقه را کسب کرده اند.

روندی که اگر از هفته نخست وجود داشت، پرسپولیس در پایان فصل می توانست با 68 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرده و بهترین بیلان را در میان تمام باشگاه ها داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)