خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: ۳ گلی که زاید در دربی زد کار قشنگی بود که ۱۰۰ سال دیگر هم تکرار نمی‌شود.

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی با راه‌‌آهن گفت: بازی سختی است و تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارند. راه‌آهن هم برای پیروزی می‌آید، آنها هم در 2،3 هفته اخیر شکست خوردند و پیروزی نداشتند. ما هم باید پیروز شویم. مساوی و باخت شبیه هم است. هفته گذشته مقابل فولاد باختیم، تیمی که خط حمله آن را به باد تشبیه کردند. با این حال مقابل تیم ما 3 حمله بیشتر نکردند و ما شانس این را داشتیم که این بازی مساوی شود. حالا نمی‌گویم باید پیروز می‌شدیم. به هرحال به بهترین تیم ایران باختیم.

وی ادامه داد: راه‌آهن هم تیم خوبی است که مربی باشخصیتی مثل علی دایی دارد و امیدوارم ما فردا موفق شویم. من 2 سال در راه‌آهن کار کردم و این تیم را از سقوط نجات دادم. انشاءالله بتوانم آلومینیوم را هم در لیگ برتر نگه دارم. من هم راه‌آهن را از سقوط نجات دادم و هم برج میلاد را معروف کردم.

وی در مورد اینکه برای سقوط نکردن آلومینیوم هم قول می‌دهد یا نه، گفت: نه، قول نمی‌دهم، آن بار هم اتفاقی قول دادم، اکنون قول دادن یعنی آنکه با زندگی‌ام‌ بازی کردن. ما نسبت به دور رفت 3 امتیاز بیشتر داریم و 2 گل هم زده‌ایم، حالا که رسانه‌ها من را دوست دارند و خبرنگاران زیادی امروز به نشست آمده‌اند، دعا کنید تا من و تیمم موفق شویم. فردا هم ابرقویی، مدافع خودمان را نداریم، دعا کنید که کسی در فوتبال مصدوم نشود.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه تیمش در خط هافبک مشکل دارد اما آنها 2 مهاجم در نقل و انتقال جذب کرده‌اند، گفت: دنبال اینیستا رفتیم اما به تیم ما نیامد. با این حال هافبک‌های خوبی داریم، شکوه مقام، تیغ‌نورد، سعید رهرو و … بازیکنان خوبی هستند با این حال نمی توانیدتیم ما را که تازه به لیگ برتر آمده است را با تیمی که 40 سال قدمت دارد، مقایسه کنید. شما هم از من طنز می‌خواهید و هم مسائل فنی را، از نظر فنی باید بگویم تیم‌های با قدمت ملوان، پرسپولیس و سپاهان هم مشکل دارند چه برسد به تیم ما. بعد می‌گویید که چرا مهاجم آورده‌اید، انشاءالله که این مهاجمان به ما کمک کنند.

میثاقیان در مورد اینکه بیشتر خبرنگاران پرسپولیسی هستند و علی دایی هم پرسپولیسی و آنها دوست دارند علی دایی پیروز و موفق شود، گفت: من هم ابومسلمی هستم ولی اکنون در آلومینیوم کار می‌کنم، ما در هر جا که هستیم برای موفقیت آن تیم کار می‌کنیم. در شهر انزلی به من گفتند تو دیوانه‌ای که مدام در جاهای سخت کار می‌کنی، اما من کارهای سخت را دوست دارم و دوست دارم که در یک شهر شور و اشتیاق ایجاد کنم. آیا بد کاری کردم که شهرداری تبریز و شموشک نوشهر را به لیگ برتر آوردم؟ چه زمانی می‌شود مردم را اینگونه دور هم جمع کرد و آنها یک ماه در مورد فوتبال حرف می‌زنند. این شور و اشتیاق خوب است. من گفتم دیوانه نیستم و عاقلم. مقصد بعدی من هم سیستان و بلوچستان است. می‌خواهم مردم خوشحال شوند.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه تیم‌های حاشیه خلیج فارس ایمون زاید را از نظر فنی رد کردند اما شما با او قرارداد بستید، گفت: من تا بازیکنی را نبینم، قبولش نمی‌کنم، ضمن اینکه زاید در فوتبال ما بازی کرد و 3 گل زد که شاید تا 100 سال دیگر هم کسی نتواند آن را تکرار کند. او کار قشنگی کرد که تا آخر عمرش این زیبایی می‌ماند و برایش سابقه می‌شود. آن گل‌ها بهترین گل‌های زاید بودند. او بازیکن بدی نبوده و در ایرلند هم آقای گل بوده است. اگر در 2 بازی برای ما گل بزند و پیروز شویم برای ما بس است. البته ظاهرا سرپرست ما کاغذش را دیر به سازمان لیگ آورده و این بازیکن فردا نمی‌تواند مقابل راه‌آهن بازی کند.

وی در مورد اینکه شاید اگر تیمی به غیر از آلومینیوم بودید، مجوز بازی زاید صادر می‌شد، گفت: تاج تازه آمده است و آن مسائل مربوط به دوران زمان بهروان است.

وی در مورد اینکه شما یک مهاجم از استقلال و پرسپولیس آورده‌اید، گفت: این دو بازیکن اتفاقی با هم برخورد کردند و شانسی بوده است. ما گرفتاری زیاد داریم و دنبال این نیستیم که یک بازیکن از قرمز و یک بازیکن از آبی را کنار هم قرار بدهیم.

میثاقیان در پایان نشست گفت:‌ پرواز من ساعت 13:15 به زمین نشست و از پله‌ها پائین پریدم و یک تاکسی گرفتم و یکسره از فرودگاه به نشست خبری آمدم چون رسانه‌ها را دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)