خبرگزاری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با تلاشی که مهدی مهدوی کیا و علی کریمی برای بازگشت به مستطیل سبز انجام می دهند، مشکلی برای حضور در دربی 76 نداشته باشند.

دکتر وجیه الله چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت مهدی مهدوی کیا و علی کریمی گفت: مصدومیت مهدوی کیا از ناحیه مچ پا و لیگامنت است که در شرایط عادی به 2 تا 3 هفته استراحت و درمان نیاز دارد اما زمان بهبودی آن به تلاش و انگیزه بازیکن هم مرتبط است. خوشبختانه مهدوی کیا آنقدر حرفه ای است که صبح و عصر در کلینیک باشگاه حاضر می شود و تلاش می کند تا هر چه زودتر آماده تمرین و بازی شود. البته هنوز هم با قطعیت نمی توان گفت مهدوی کیا چه زمانی می تواند بازی کند و همه چیز بستگی به روند درمانش دارد.

وی در خصوص مصدومیت علی کریمی نیز اظهار داشت: لیگامنت داخلی زانوی کریمی دچار مشکل شده و او هم به طور طبیعی به 2 هفته استراحت نیاز دارد. اما همانطور که گفتم رفتار این 2 بازیکن و همکاری آن ها با کادر پزشکی تحسین برانگیز است و آن ها هر روز زودتر از ما در کلینیک باشگاه حاضر می شوند. شخصا خیلی خوشحالم که با این 2 بازیکن حرفه ای طرف هستم و انشالله با تلاش آن ها بزودی خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)