خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی هم مانند سایر بازی‌ها ۳ امتیاز دارد و ما تلاشمان را برای بازی خوب انجام می‌دهیم.

کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی پرسپولیس مقابل داماش در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و 3 امتیاز را کسب کردیم. امیدواریم بازی بعدی نیز به همین صورت باشد. هواداران از ما انتظار دارند در بهترین جایگاه جدول قرار گیریم. امیدوارم همین 3 امتیاز‌ها را جمع کنیم و تا آخر فصل بالاتر بیاییم.

 

ماش ما را خیلی اذیت کرد و فکر نمی کردیم که اینگونه در مقابل ما ظاهر شود و از هوادارن تیم به علت حمایتشان از ما تشکر می کنم و از کسب سه امتیاز این دیدار خوشحالم.

 

مهاجم پرسپولیس در رابطه با داوری و اینکه یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد گفت: آقای حق وردی از بهترین داور های فوتبال ماست و قضاوت ایشان مشکلی نداشت ولی مطمئن باشید بازیکن داماش توپ را با دست زد و این در حالی بود که من تک به تک بودم.

وی درباره دربی اظهار داشت: دربی هم 3 امتیاز دارد نه 10 امتیاز. تمام تلاشمان را می‌کنیم همه بازیکنان سعی می‌کنند بهترین بازی را انجام دهند. هر اتفاقی بیفتد دست خداست.

 

او در پایان با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز این دیدار گفت: همین سه امتیازهای ساده را در نیم فصل از دست دادیم و امیدوارم در ادامه رقابت ها این سه امتیازها را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گل نمی‌زنی عنوان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)