خبرگزاری پرسپولیس : در فاصله یک هفته مانده به هفتاد و ششمین دربی پایتخت پرسپولیس بدون محروم به استقبال این مسابقه می رود.

7 بازیکن پرسپولیس پیش از بازی امروز مقابل داماش 2 اخطاره بودند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی امروز دربی هفتاد و ششم را از دست می دادند. رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، علی کریمی، محمد نوری، مهدی مهدوی کیا، رضا حقیقی و غلامرضا رضایی این نفرات بودند که از میان آن ها نورمحمدی، کریمی و مهدوی کیا در بازی امروز حضور نداشتند.

 

حسین ماهینی، محمد نوری، رضا حقیقی و غلامرضا رضایی هم از خطر محرومیت دربی در امان ماندند تا پرسپولیس بدون محروم آماده بازی حساس 6 بهمن ماه شود.

 

علی کریمی ، مهدی مهدوی کیا و عادل کلاه کج مصدومان پرسپولیس هستند که به گفته چشمه سری، مهدوی کیا و کریمی به احتمال فراوان مشکلی برای حضور در دربی نخواهند داشت و وضعیت عادل کلاه کج پس از گرفتن ام آر آی مشخص می شود.

 

در طرف مقابل استقلال در شرایطی فردا در انزلی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت که جواد نکونام، امیر حسین صادقی و عباس محمد رضایی 2 اخطاره هستند. البته محمد رضایی به همراه کاروان استقلال به انزلی سفر نکرده است اما خطر محرومیت از دربی نکونام و صادقی را تهدید می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)