خبرگزاری پرسپولیس :  تیم‌های نونهالان و نوجوانان پرسپولیس فردا به میدان خواهند رفت.

نونهالان پرسپولیس از ساعت 13:30 در ورزشگاه امیرآباد برابر تیم راه آهن قرار می‌گیرد و تیم نوجوانان پرسپولیس هم از ساعت 14 در ورزشگاه شاهین برابر تیم پارسیان بازی می‌کند.

تیم نوجوانان در پی اعتراض به این مساله که تیم سایپا در مصاف با سرخپوشان از بازیکنان محروم خود استفاده کرده است، منتظر ابلاغ رسمی حکم کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران است.

شایان ذکر است، تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس، رقابت‌های خود را به پایان رسانده‌اند. تیم جوانان با پیشرفت قابل توجه نسبت به فصل گذشته در مکان پنجم قرار گرفت و امیدهای پرسپولیس منتظر دیدارهای پایانی این رقابت‌ها هستند تا جایگاه خود در جدول را شناسایی کنند.

 

خبر دیگر اینکه؛  تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس قائمشهر با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر تیم وحدت جویبار، عنوان قهرمانی سوپر لیگ جوانان مازندران را از آن خود کرد.

جوانان پرسپولیس قائمشهر که بازی رفت را با نتیجه 4 بر صفر به سود خود خاتمه داده بودند، روز سه‌شنبه با کسب تساوی یک بر یک در مجموع به پیروزی پنج بر یک در فینال این رقابت‌ها دست پیدا کرد و قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 

خبر آخر اینکه؛  تیم فوتسال بانوان پرسپولیس ساعت 11 صبح فردا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم مس پارس خواهد رفت.

سرخپوشان فوتسال بانوان در بازی هفته گذشته به دلیل حوادثی که در بازی روی داد، غافلگیر شدند و حالا مصمم هستند با کسب پیروزی‌های پیاپی به صدر جدول این رقابت‌ها باز گردند.

بازی پنجشنبه سرخپوشان در سالن شهر بانو واقع در انتهای 30 متری جی برگزار می‌شود. خانم مظفر سرمربی و خانم همتی سرپرست این تیم ابراز امیدواری کردند، بانوان هوادار برای حمایت از سرخپوشان که ترکیب اصلی تیم ملی بانوان را در اختیار دارند، در سالن حاضر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)