خبرگزاری پرسپولیس :  حمید استیلی امیدوار است بازی روز جمعه پرسپولیس و استقلال سالم و دور از تنش باشد.

حمید استیلی که در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود درباره دربی 76 اظهار کرد: امیدوارم که بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. پرسپولیس در نیم فصل دوم و بعد از آمدن گل‌محمدی روند رو به رشدی داشته و بازی به بازی بهتر شده است. در جام حذفی هم عملکرد خوبی داشته است و در دو بازی 10 گل زدند. ضمن اینکه در لیگ شرایط خوبی دارند و می‌توانند با چند برد دیگر به بالای جدول برسند.

وی ادامه داد: در دربی برگ برنده دست تیمی است که روحیه بهتری داشته باشد. استقلال همه بازیکنانش را در اختیار دارد. پرسپولیس در این مسابقه قطعاً علی کریمی را در اختیار ندارد، حقیقی هم کمی آسیب‌دیده است اما مشکل او جدی نیست و پزشکان تلاش می‌کنند او را به دربی برسانند.

استیلی درباره ارزیابی‌اش از استقلال گفت: آن‌ها زودتر از پرسپولیس در ابتدای فصل تمرین‌های خود را شروع کردند و در نیم فصل هم چند بازیکن تاثیرگذار را مثل حاتمی و موسوی به خدمت گرفتند که توانستند به تیم‌شان کمک کنند. استقلال یک مقدار ثبات بیشتری داشته است اما داربی همیشه شرایطش با سایر بازی‌ها تفاوت داشته و ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. در حال حاضر بازیکنان دو تیم تشکیل دهنده بازیکنان تیم ملی هستند. امیدوارم یک بازی سالم و دور از تنش را شاهد باشیم. پرسپولیس هم در چند بازی گذشته تهاجمی ظاهر شده و محمد قاضی را هم که یک مهره ارزشمند است در اختیار دارد.

استیلی درباره خاطرات تلخ و شیرین خود از دربی‌ها گفت: زمانی که بازی می‌کردم خاطرات شیرینی داشتم و اصلا به استقلال نباختم اما خاطرات تلخم به دوران مربی‌گری‌ام بازمی‌گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)