خبرگزاری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان ایران با بیان اینکه هیچ استعفای مکتوبی از سوی محمد رویانیان به دست وی نرسیده،‌ تاکید کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک اسفندماه برگزار می‌شود.

محمد عباسی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر با تاکید بر برنامه‌های توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حوزه قهرمانی گفت: استعدادیابی و نخبه پروری از اهم برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که این امر مهم از استان‌ها و شهرستان‌ها آغاز شده است.

وی همچنین برگزاری رویدادهای بین المللی در داخل کشور را اقدامی مهم دانست و با اشاره به برگزاری جام جهانی کشتی در تهران یادآور شد: برگزاری مسابقه‌های جام جهانی کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد افتخار بزرگی برای خانواده ورزش به ویژه کشتی است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به حساسیت موجود وزارت ورزش و جوانان، تمامی برنامه‌ریزی‌ها را به دقت پیگیری می‌کند تا انشاءالله میزبانی شایسته برای این رویداد ورزشی باشیم.

عباسی با بیان اینکه هیچ مشکلی تاکنون در این خصوص به وجود نیامده، اظهارداشت: فیلا در مورد چگونگی میزبانی‌ها نمی‌تواند موردی را به کشور میزبان تحمیل کند. در خصوص هزینه‌ها نیز حداقل‌ها و حداکثرهایی برعهده کشور برگزار کننده است و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بهترین شرایط جام جهانی کشتی را برگزار کنیم.

وی در مورد تعلیق برخی فدراسیون‌ها اظهار داشت: از ابتدا نیز خطری فدراسیون‌های ما را تهدید نمی‌کرده و نمی‌کند. بسیار متاسفم که بگویم تمام صحنه‌سازی‌ها توسط عده‌ای در داخل کشور انجام می‌شود و قطعا در این خصوص اقداماتی را صورت خواهیم داد.

وزیر ورزش و جوانان  در عین حال در مورد زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: قطعا در اسفندماه این انتخابات برگزار خو اهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)