خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای بازیکن پرسپولیس! توقف ممنوع!

محمد رویانیان درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است. در تیم ما برادری، همدلی و اتحاد وجود دارد و هیچ حاشیه ای نداریم.گل محمدی مدیریت خوبی در تیم انجام داده و تیم در شرایط بسیار طلوبی قرار گرفته است. انتظار من دیگر این است که در جدول بالا بیاییم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول من راضی به این وضعیت نیستم و انتظار من از بازیکنان این است که تیم را بالا بیاورند و هواداران را خوشحال کنند. به سرعت هم باید این کار را انجام دهند. هیچ توجیهی هم نمی پذیرم و انتظار دارم به بهترین شرایط برسیم. آقای بازیکن پرسپولیس! توقف ممنوع! باید در جدول بالا بیایید و هواداران را راضی کنید.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با اشاره به شایعه ناراحتی مهدوی کیا از نیمکت نشینی در پرسپولیس عنوان کرد: مهدوی کیا بزرگتر پرسپولیس است و من او را به عنوان یکی از شخصیت های فوتبالی وزین و حرفه ای قبول دارم. به او احترام می گذارم و باورم نمی شوم که قهر کرده باشد. من دوست دارم او سال آینده هم درد پرسپولیس بماند اما انگار خودش اعلام کرده که می خواهد آخر فصل خداحافظی کند.

رویانیان افزود: مهدوی کیا امتحانش را خوب پس داده و الان هم در اردوی تیم حضور دارد. من فکر نمی کنم ناراحتی و قهری وجود داشته باشد، مگر اینکه من بی خبر باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)