خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر مربیان سلیقه‌ای است و این دفعه من در لیست کی‌روش جایی نداشتم.

یکی از اعتراض‌های کادر فنی و رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کی‌روش پس از اعلام لیست جدید تیم ملی، غیبت محمد نوری در این فهرست بود.

این بازیکن پس از اعلام اسامی تیم ملی سکوت کرد اما بالاخره پس از چند روز در گفت‌وگویی، سکوتش را شکست.

ابتدا از اردوی کردان کرج آغاز کنیم، می‌گویند تیم در این اردو خیلی مشکل دارد؟

خوشبختانه شرایط خوب است و تمرینات خوبی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت پرفشار برگزار می‌کنیم. در کل شرایط خوب است و به نظرم با توجه به چمن خوب، این اردو می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

ظاهرا مجبور هستید که از وضعیت راضی باشید!

خیر، درست است کمی این دهکده کوچک است اما در کنارش زمین خوب وجود دارد. تدابیری است که کادر فنی و باشگاه در نظر گرفته است.

بازیکنان دیگر هم از این اردو راضی هستند؟

مهم این است که کادر فنی در این اردو به هدفش برسد که به نظرم اینطور بوده است. ما بازی‌های حساس و سختی را در پیش داریم و اگر می‌خواهیم برای جام حذفی خط و نشان بکشیم باید تمرینات پرفشار انجام دهیم و بیشتر در کنار یکدیگر باشیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

هنوز هم ناراحتی که به تیم ملی دعوت نشدی؟

ابتدا آرزو می‌کنم که با کمک مردم و تلاش بازیکنان تیم ملی ما بتواند لبنان را با یک پیروزی خوب پشت سر بگذارد تا انشالله دل مردم شاد شود این آرزوی قلبی من است، مثل همیشه.

حتی بدون محمد نوری؟‌

بله، تیم ملی با من یا بدون من انشالله همیشه موفق شود. این آرزو را برای تیم ملی کشورم دارم چون برد تیم ملی به نفع همه است. بالاخره خیلی‌ها دوست داشتند مثل من در لیست تیم ملی باشند اما این اتفاق نیفتاد و کاری نمی‌شود کرد.

اما قبول داری خیلی‌ها معتقد بودند که جای تو در تیم ملی خالی است؟

من هم دوست داشتم در تیم ملی باشم اما حالا نیستم، اگر هم در تیم ملی نیستم باز هم می‌گویم امیدوارم تیم ملی ایران حتی در بازی‌های دوستانه هم به نتیجه خوب برسد. ما به 3 امتیاز بازی با لبنان نیاز داریم چون می‌تواند یک دیدار تدارکاتی برای ما قبل از دیدار با قطر و خود لبنان در چارچوب راهیابی به جام جهانی باشد و همه باید کمک کنیم تا انشالله تیم ملی سربلند باشد.

این حرف ها را از روی بغض می‌زنی یا واقعا حرف دلت است؟

من حرف دلم را می‌زنم مطمئن هم باشید از لحاظ روحی و روانی هیچ مشکلی ندارم و در بهترین شرایط ممکنه هستم.

چرا کی‌روش تو را دعوت نکرد؟

هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد هر بازیکنی هم دوست دارد در تیم ملی باشد در کل مربیگری سلیقه‌ای است. من در سه بازی گذشته پرسپولیس به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتم و تمام تلاش خودم را انجام دادم اما در لیست کی‌روش جایی نداشتم و حالا سعی می‌کنم برای پرسپولیس بدون هیچ مشکلی بجنگم تا به هدفمان برسیم. باز هم می‌گویم اگر بودم یا نبودم انشالله تیم ملی سربلند شود. همیشه دوست دارم تیم ملی کشورم در بهترین شرایط باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

در پایان اگر حرفی داری بگو؟

امیدوار هستم هواداران فوتبال تیم ملی را تنها نگذارند، شاید لبنانی‌ها فقط برای دفاع به تهران بیایند تا یک مساوی بگیرند. باید بچه‌ها با تمرکز دندان روی جگر بگذارند و این تیم عربی را که قطعاً از دفاع‌های لایه‌ای استفاده می‌کند را شکست دهند. از همینجا از تمام افرادی که در خصوص تیم ملی مانند پروین، گل‌محمدی و رویانیان از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم شاگرد خوبی در این فوتبال باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)