خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست پرسپولیس گفت: ما اهداف خاصی را برای تشکیل اردوی سه روزه در کردان کرج داشتیم که برنامه‌های کادر فنی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در بازی‌های پیش رو این تلاش‌ها مثمرثمر باشد.

سعید شیرینی  افزود: کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، از باشگاه درخواست یک اردوی چنده روزه را داشت و ما بدلیل وضعیت نامشخص ارز، تصمیم گرفتیم یک اردوی داخلی را مهیا کنیم. به همین منظور با هماهنگی باشگاه و کادر فنی، منطقه کردان کرج را که از امکانات لازم برای تشکیل این اردو برخوردار بود انتخاب شد. بر همین اساس، طی برنامه مدونی، این اردو را با اهداف مشخص آغاز و روز گذشته نیز پس از برگزاری یک دیدار تدارکاتی آن را به پایان رساندیم.

وی افزود: پرسپولیس همچنان چشم به نتایج بازی‌های باقی مانده در لیگ دارد و یکی از اهداف ما در مسابقات پیش رو، عملکرد قابل قبول و نتایج درخور نام پرسپولیس است. ضمن اینکه هدف اصلی ما موفقیت و قهرمانی تیم در جام حذفی نیز هست و باید با همدلی و اتحاد همه جانبه اعضای تیم و باشگاه، دل هواداران را شاد کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم حضور عادل کلاه کج در اردوی سرخپوشان تصریح کرد: ما در تیم، اصولی داریم که همه اعضای آن باید به این اصول احترام بگذارند. بازیکنان و کادر فنی، ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای با هم دارند ولی بحث تیم و باشگاه مهمتر از هر چیز دیگری است. عادل برای حضور در اردو یک روز تاخیر داشت. این تاخیر باعث شد در مورد ایشان تصمیماتی گرفته شود و مقرر گردید ایشان در تهران تمرینات را به صورت انفرادی پشت سر بگذارد.

وی در ادامه گفت: البته با صحبت‌ها و مسائلی که مطرح شد، این موضوع خانوادگی حل و فصل گردید و او از فردا در تمرینات حضور خواهد یافت.

معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر نفت تهران خاطر نشان کرد: بچه‌ها با تمرینات و آمادگی کامل روحی و روانی برای بازی روز شنبه لحظه شماری می‌کنند. آنها به خوبی از حساسیت و وضعیت تیم آگاهند و اراده کرده‌اند با بازی و نتایج خوب، دل هواداران را شاد کنند. لیگ جایگاه خود را دارد و جام حذفی نیز از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است.

شیرینی در پایان از هواداران پرسپولیس تقدیر کرد و گفت: پرسپولیس همیشه با هواداران خود کامل است و حضور یار دوازدهم پرسپولیس در هر بازی کمک زیادی به موفقیت‌های پیش رو تیم خواهد کرد. ما شبانه روز تلاش می‌کنیم تا رضایت آنها را جلب کرده و از شرمندگی آنها در بیاییم. بی‌شک در این مسیر محتاج حمایت‌های همیشگی هواداران خواهیم بود و در نهایت از آنها دعوت می‌کنیم برای تماشای بازی‌های متفاوت پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)