خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان برزیلی پرسپولیس حالا به یکی از محبوب ترین نفرات این تیم برای هواداران تبدیل شده. گفت و گو با نیلسون کوره آ را با هم می خوانیم:

اردوی کرج را چطور پشت سر گذاشتید؟

اردوی خوبی بود، البته سرمای هوای تهران در شهرهای کوچک حومه آن هم وجود دارد. این برایم جالب تر است چون نمی دانستم شهرهای اطراف تهران دمای پایین تری نسبت به این شهر دارند. در اردوی کرج با تمام توانمان تمرین کردیم. در این اردو تمرکز بازیکنان روی تمرینات بیشتر شد چون دیگر کسی دغدغه دعوت به تیم نداشت و از اتفاقات پایتخت و اخبار هم کاملا بی خبر بودیم.

 

پس از این به بعد انتظارمان از پرسپولیس باید به مراتب بیشتر شود؟

برای تیمی مثل پرسپولیس توقع و انتظار همیشه در بالاترین سطح خود قرار دارد. هواداران می خواهند حتی در روزهای بد هم برنده باشیم اما فراموش نکنید که تیم ما یک تیم زخمی است. پرسپولیس توانایی های فنی زیادی دارد اما ما قدرت جنگیدن با همه اتفاقات را نداریم!

 

بالاخره پرسپولیس هم باید خودش را پیدا کند، قبول داری؟

بله به شرطی که بدشانسی نیاوریم. من به شانس اعتقاد دارم و می دانم بدشانسی ممکن است یک تیم را تا مرز شکست ببرد. ما در هر بازی یک داستان عجیب را پشت سر می گذاریم، در یک بازی توپ هایمان به تیر دروازه می خورد و گل نمی شود، در یک بازی دیگر پنالتی های ما به شکل عجیبی اعلام نمی شود! در بعضی بازی ها تیم رقیب به دنبال وقت تلف کردن است و اگر هیچکدام از این ها اتفاق نیفتاده باشد، با مصدومیت بازیکنانمان مواجه هستیم.

 

بالاخره نگفتی پرسپولیس چه زمانی می خواهد هوادارانش را راضی کند؟

الان تصویری که از ما می بینید، تمام واقعیت نیست. با دو پیروزی پیاپی تصویر پرسپولیس واضح تر می شود. من نمی توانم پاسخگوی بسیاری از مسائل باشم چون فقط یک بازیکن هستم اما این را بدانید که پرسپولیس مثل یک تیم میانه جدولی فوتبال بازی نمی کند. همه حریفان هم می دانند شبیه مدعیان هستیم.

 

پس چرا نتیجه نمی گیرید؟

گفتم که بدشانسی می آوریم. مربیان ما جوان و با انگیزه هستند و دلشان می خواهد هر بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد را آینده مشخص می کند.

 

در مورد وقت تلف کردن هم صحبت کردی، هنوز از بازیکنان فولاد ناراحتی؟

بله ما می توانستیم با تمرکز بر دقایق بازی و کار تیمی حریفمان را شکست دهیم اما آنقدر زمان بازی را تلف کردند که مدیریت بازی از دستمان خارج شد.

 

مارکو پروویچ گفته پرسپولیس به خاطر عدم تمرکز تیمی گل نمی زند، حرف او را قبول داری؟

بله صد در صد. ما بهترین ها را داریم اما تمرکز هم می خواهیم. این مشکل مربوط به همه بازیکنان می شود و نباید یک یا دو نفر را مقصر دانست.

 

چند بازی است که گل نمی خوری، این روند را تا کی ادامه می دهی؟

دوست دارم یک دروازه بان مطمئن باشم اما دنبال رکوردزنی نیستم. من به امروز فکر می کنم نه آینده چون معلوم نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد اما خوشحالم به همراه مدافعان با تجربه و توانمند پرسپولیس یک خط دفاعی خوب ساخته ایم که کمتر مهاجمی توانایی عبور از آن را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)