خبرگزاری پرسپولیس : محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خودش، اردوی سرخپوشان در کرج و دیدار با نفت تهران صحبت‌هایی را انجام داد که متن آن را می‌خوانید.

* از آخرین وضعیت خودت برایمان بگو؟
– بعد از مصدومیت طولانی مدتی که داشتم، خوشبختانه چند هفته‌ای است بهتر شده‌ام و تمریناتم را به طور مداوم انجام می‌دهم تا به شرایط مطلوب برسم. در بازی‌های اخیر هم دقایقی برای پرسپولیس بازی کردم و تلاش می‌کنم تا به این روند ادامه بدهم و بازیکن موثری در ترکیب سرخپوشان باشم.

* فکر می‌کنی این روند ادامه داشته باشد؟
– هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیمش به میدان برود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و بستگی به نظر مربیان دارد. مطمئنا انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و می‌خواهم دل هواداران و کادر فنی را خوشحال کنم.

* اردوی پرسپولیس در کرج چطور بود؟
– با توجه به تعطیلی لیگ به این اردو نیاز داشتیم تا بتوانیم تمرینات خود را دنبال کنیم و صبح و بعدازظهر کارهای بدنسازی و تاکتیکی انجام دادیم و امیدوارم ثمره آن را در ادامه مسابقات ببینیم.

* در بازی دوستانه با شهرداری باغستان هم گلزنی کردی.
– بازی خوبی بود و توانستیم ضمن اجرای برنامه‌های کادر فنی یک نتیجه مناسب هم کسب کنیم. در این دیدار یک گل زدم و دو پاس گل دادم و به نظرم این نمایش می‌تواند سرآغازی برای کسب موفقیت در دیدارهای پیش رو باشد.

* دیدار با نفت تهران را چطور ارزیابی می‌کنی؟
– نفت یکی از تیم‌های خوب و بالانشین جدول است که قطعا کار سختی را در مقابل این تیم خواهیم داشت. نباید فریب چهار گلی که در جام حذفی به این تیم را زدیم، بخوریم و باید بدانیم هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد.

* از منصور ابراهیم‌زاده هم که خاطرات خوبی داری.
– بله، ابراهیم زاده یکی از بهترین مربیان لیگ است که چند سال در ذوب آهن زیر نظر او کار می‌کردم و افکار تهاجمی ابراهیم زاده سبب می‌شود تا بازی روز شنبه قشنگ از آب در بیاید.  

* به نظرت پرسپولیس می‌تواند ناکامی‌اش در لیگ را با قهرمانی در جام‌حذفی جبران کند؟
– درست است که در لیگ نتوانسته‌ایم نتایج خوبی را بگیریم ولی تا آخرین دیدار برای کسب بهترین رتبه می‌جنگیم تا جایگاه خود را در جدول رده بندی تغییر بدهیم. هدف اصلی مان قهرمانی در جام حذفی است و با وحدت و همدلی و انجام بازی‌های خوب می‌توانیم به این خواسته مان دست پیدا کنیم و برای قهرمان شدن در آن می‌جنگیم.

* درباره مربیگری و عملکرد یحیی گل‌محمدی چه نظری داری؟
– یحیی مربی جوان و با انگیزه‌ای است که ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند و همیشه به فکر بهترین‌ها است. گل محمدی تمرینات خوبی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد و در مجموع می‌توانم بگویم آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود.

* آیا محمد قاضی توانسته به اهدافش در پرسپولیس دست پیدا کند؟
– انتظاری که از خودم داشتم را تاکنون نتوانستم برآورده کنم و یک‌سری اتفاقات در طی فصل افتاد که نتوانم به خواسته‌هایم برسم. هرچند همیشه نگاهم به جلو و آینده بوده و هرگز ناامید نخواهم شد.

* سال آینده هم در پرسپولیس می‌مانی؟
– هنوز تا پایان لیگ فرصت باقی مانده و اگر به توافق برسیم و مسوولان باشگاه مرا بخواهند، قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)