خبرگزاری پرسپولیس : كارشناس فوتبال در ارتباط با بازي ايران- لبنان گفت: ديروز ما شاهد يك بازي خوب و زيبا بوديم و تفاوت فوتبال ايران و لبنان كاملا مشهود شد.

افشین پيرواني كارشناس فوتبال گفت: بازي ديروز يك بازي خوب و زيبا بود و ما توانستيم يك نتيجه عالي را كسب كنيم،اين تفاوت فوتبال ايران با لبنان است و نشان داد كه ما از آن ها برتر هستيم و تنها رقيبان ما در آسيا كره جنوبي و شمالي و ژاپن است.

وي بيان كرد: ما نشان داديم هر وقت مديريت درستي داشته باشيم و حاشيه ها را از تيم دور كنيم مي توانيم به يك آرامش برسيم و در نتيجه يك بازي خوب و منطقي و زيبا را ارائه مي دهيم.

وي در خصوص عملكرد بازيكنان در بازي ديروز گفت: دژاگه نشان داد كه سطح بازي اش از فوتبال آسيا بسيار بالاتر است،زيرا تجربه بزرگ در ليگ برتر انگليس و لاليگا را دارد و الفباي فوتبال را در اينجا ياد گرفته است و مي تواند در بازي هاي آينده بسيار مفيد و تأثيرگذار باشد.

وي اظهار كرد: دژاگه با حركتهاي رو به جلو و پاس هاي عالي توانسته بود كيفيت بازي را بالا ببرد نكونام در خط دفاع و حمله بسيار خوب كار كرد و آندو ميانه ي زمين را بسيار خوب پوشش داده بود جباري ديروز يك از بهترين روز هاي فوتبالي اش بود و بازي زيبايي را ارائه داد . فولادي از راست و جباري از چپ عالي كار كردند و خط دفاعي ما به هيچ عنوان تحت فشار قرار نگرفت و ما قطعاً جز دو تيم صعود كننده به مرحل بعدي هستيم.

پيرواني در خصوص بازي شنبه پرسپوليس مقابل نفت تهران گفت: پرسپوليس بعد از جابه جايي كه در كادر فني انجام شد شرايط خوبي را پيدا كرده است و تقابل مثبت بين بازيكن و مربي بين آن ها ديده مي شود و قطعاً در بازي فردا بازي زيبايي را ارائه مي دهد و نفت تهران نيز جزء يكي از تيم هاي خوب حال حاضر ليگ است و مربي بزرگي به نام ابراهيم زاده دارد كه داراي تجربه بسياري است و قطعاً براي برد وارد زمين خواهد شد اميدوار هستم كه شاهد بازي خوبي باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)