پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌: با توجه به شرایط سپاهان، بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی سخت و دشوار است.

سیدجلال حسینی اظهار داشت: با وجود فراز و نشیبی که داشتیم در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی را به دست آوردیم اما کار بسیار سختی را در پیش داریم.

وی افزود: باید مقابل سپاهان نیز به میدان برویم که بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی سخت و بسیار دشوار است.

حسینی گفت: سپاهان یک قالب تیمی بسیار خوب دارد و از مربی خوبی نیر بهره می‌برد، قطعا باید برای گرفتن این 3 امتیاز بیشتر از گذشته زحمت بکشیم.

وی در خصوص تقابل خودش با بازیکنان سپاهان نیز تاکید کرد: از سپاهان تقریبا شناخت خوبی دارم اما نه برای من، بلکه برای همه سخت است که مقابل سپاهان و بازیکنان فرصت‌طلبش به میدان بروم. ما باید با تمرکز و درایت خاصی مقابل این تیم قرار بگیریم که امیدوارم برنده بازی باشیم.

وی افزود: 3 امتیاز بازی با سپاهان برای ما خیلی حساس و بااهمیت است چون تا دقیقه 90 نباید ناامید باشیم و به گرفتن سهمیه از این طریق بیشتر تمرکز کنیم. ما هم تیم بدی نیستیم و همیشه مقابل فوتبال خوب، خوب بازی کرده‌ایم اما در بازی مقابل گهر همه چیز به هم پیچیده بود.

حسینی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل گهر، برنده واقعی هواداران پرسپولیس بودند و آنها 3 امتیاز بازی را گرفتند، قطعا اگر در بازی یکشنبه از طریق آنها باز هم حمایت شویم می‌توانیم راحت‌تر تیم خوب و کاملی به نام سپاهان را پشت سر بگذاریم. امیدوارم فردا یکشنبه شاهد این باشیم که هواداران، جامعه فوتبال و پرسپولیس را غافلگیر کنند.

حسینی در پایان یادآور شد: بعد از بازی با گهر تمرینات بسیار خوب و منسجمی را دنبال کردیم، نقاط ضعف را برطرف و بر روی نقاط ضعف حریف بیشتر کار کردیم. به این بازی خوشبینم. ما فردا برای هیچکس بازی نمی‌کنیم و فقط به خاطر پرسپولیس، گرفتن 3 امتیار و حضور در بالای جدول به میدان می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)