پرسپولیس نیوز : نعمت بزرگی است برای خط دفاع پرسپولیس. سیدجلال حسینی را می‌گوییم، مدافع مستحکمی که در روزهای تلخ پرسپولیس هم بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد.

سیدجلال حسینی حالا به سپاهان رسیده، همان تیمی که با جدایی از آن راهی پرسپولیس شد. سیدجلال برای بازی با تیم سابق خود لحظه‌شماری می‌کند اما حرفی حاشیه‌ای به زبان نمی‌آورد. او مثل همیشه با حوصله جواب سوال‌های ما را می‌دهد.

بازی با سپاهان از راه رسید، دیداری که حداقل برای تو یکی حساس است. از این بازی حساس صحبت می‌کنی؟
بازی مقابل سپاهان برای هر تیمی سخت است. به خصوص حالا که آنها مدعی قهرمانی هستند و برای برد به تهران می‌آیند. سپاهانی‌ها روحیه برد دارند اما ما تلاش می‌کنیم تا هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ اجرای تاکتیک‌های گل‌محمدی موفق ظاهر شویم و روز سختی را برای حریف رقم بزنیم.
باید با تیم سابقت روبرو شوی. برای تو سخت نیست و حساسیتی ندارد؟
حساسیت که نه ولی من سال‌های خوبی را در سپاهان گذراندم اما اخلاق من طوری است که با تمام توان برای تیمی که در آن عضویت دارم بازی می‌کنم. الان تمام وجودم برای پرسپولیس است و به چیزی جز برد تیمم فکر نمی‌کنم.
از رویارویی با خط حمله قدرتمند سپاهان بگو، خط حمله‌ای که برنده است و قدرتمند…
خط جلوی سپاهان واقعا قدرتمند است. سخت است بازی روبروی خلعتبری، غلامی، سوکای و البته محرم نویدکیا. آنها خط حمله کاملی دارند و بیشتر تیم‌های لیگ برتر را شکست داده‌اند. روز سختی پیش‌رو داریم اما ان‌شاء‌ا… یک روز رویایی را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم و سپاهان را در تهران شکست بدهیم.
نتیجه را پیش‌بینی می‌کنی؟
اصلا نمی‌شود پیش‌بینی کرد. نه می‌توانم بگویم چه تیمی می‌برد و نه اینکه چه کسی گل می‌زند.
اما بازیکنان دو تیم از حالا خود را برنده بازی می‌دانند و برای هم کری می‌خوانند…
اصلا کسی نمی‌تواند حرف از برد بزند. همه چیز در زمین مشخص می‌شود و در زمین مسابقه باید حرف زد نه در روزنامه‌ها.
نیم فصل گفته می‌شد جایی گفته‌ای کاش از سپاهان جدا نمی‌شدی تا به پرسپولیس بیایی. واقعا پشیمانی که از سپاهان جدا شدی؟
به هیچ وجه چنین حرفی را نزدم. با قلبم پرسپولیس را انتخاب کردم و امکان ندارد از پشیمانی حرف بزنم. ما نیم فصل اول سختی را پشت سر گذاشتیم اما همان وقت هم من نگفتم از حضور در پرسپولیس و جدایی از سپاهان پشیمانم. پشیمان نیستم و ناامید هم نشده‌ام. ضمن اینکه هواداران پرسپولیس هم آنقدر خونگرم هستند و به من لطف دارند که به خودم اجازه نمی‌دهم حرف از پشیمانی بزنم.
با این جواب باید بگوییم که طرح این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده؟
دقیقا. اصلا کسی که این شایعه را به راه انداخته بیاید و با من رودررو شود تا ثابت کنم چنین حرفی را نزده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)