پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: با بازبینی فیلم بازی با تیم شرکت ملی حفاری مطمئن شدیم که اشتباهات داوری در تغییر روند بازی موثر بوده است

از اینرو قصد داریم اینبار سکوت نکنیم و با پیگیری معاونت حقوقی باشگاه، اعتراض خود را به صورت رسمی ارسال خواهیم کرد.

شهرزاد مظفر افزود: شرایطی بسیار سختی بوجود آمده است. ما در حالی برای این بازی رفتیم که دو نفر از بهترین‌های خودمان را در اختیار نداشتیم. با این وجود برای رقابت پایاپای آماده بودیم اما چند اشتباه تاثیرگذار داوری در چند دقیقه شیرازه کار ما را از هم پاشید.

وی ادامه داد: ما وقتی دو بر صفر عقب افتادیم 9 دقیقه مفید به پایان بازی باقی مانده بود. همه دیدند و فیلم بازی هم موجود است که ما حریف را کاملا پرس کرده و در حال حملات پی در پی بودیم. در این لحظات صاحب یک پنالتی شدیم که جریان بازی را عوض می‌کرد. من با خودم فکر می‌کردم که شاید این برداشت من تحت شرایط احساسی بازی بوده و به همین دلیل فیلم بازی را چند بار دیدم و شکی نیست که خطای پنالتی اتفاق افتاد اما داور 20 متر عقب‌تر حرکت می‌کرد و طبیعی بود که صحنه را نبیند. در این صحنه بازیکن حریف تکل رفت و در ادامه توپ را با دست بیرون انداخت.

سرمربی فوتسال بانوان پرسپولیس تصریح کرد: چند دقیقه بعد یک اتفاق خنده‌دار روی داد که اصلا قابل هضم نیست. خانم اردلان با بازیکن حریف کورس بسته بود، هر دو مسیر خودشان را می‌رفتند اما بدون آنکه هیچ مشکلی برای بازیکن حریف پیش آمده باشد، ناگهان خطای نیلوفر اردلان اعلام شد و حتی به او اخطار دادند. حالا ما برای بازی روز پنجشنبه برابر کاسپین علاوه بر دو بازیکن ملی‌پوش مصدوم، خانم اردلان را هم نداریم تا تنها با شش بازیکن وسط وارد آن بازی بشویم. در همان صحنه پنالتی دوم برای حریف هم اعلام شد تا گل سوم را بزنند.

مظفر خاطرنشان کرد: ما به اوت و کرنرهای اشتباهی که اعلام می‌شود کاری نداریم اما در همین بازی چند اشتباه موثر در چند دقیقه ریشه تیم ما را زد. در چنین شرایطی یک تیم چه می‌تواند بکند؟ البته مشکلات داوری فقط برای بازی‌های ما نیست اما در اکثر بازی‌های ما این اشتباهات به ضرر ما تمام شده است. بر همین اساس قرار است اعتراض خودمان را با فیلمی از بازی برای فدراسیون ارسال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)