پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس سزاوارانه پیروز شد ولی اتفاق دردناکی برای ما رخ نداده است.

زلاتکو کرانچار بعد از شکست یک بر صفر سپاهان برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: پرسپولیس سزاوارانه بازی را برد و ما هم چند موقعیت گل داشتیم که از دست رفت. آنها در نیمه اول خوب بازی کردند و خیلی قوی ظاهر شدند و ما نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم شانه به شانه پرسپولیس پیش رفتیم ولی اتفاق دردناکی برای ما رخ نداده و از فردا دوباره به مسیرمان در لیگ ادامه می‌دهیم.

کرانچار در مورد اینکه در بازی با راه آهن روی ضد حمله گل زدید و امروز هم به دنبال همین راه برای گلزنی بودید، گفت: امروز بر اثر کارت قرمزی که بازیکن سپاهان گرفت و سزاوارش نبودیم باعث شد دست به تعویض تاکتیکی بزنیم و از طرفی خلعتبری در نوک حمله بود و باید تعویض تاکتیکی می‌کردیم ولی اعتقاد دارم کارت‌ هایی که داور به بازیکنان ما نشان داد عادلانه نبود.

کرانچار در مورد روند کلی بازی گفت: ما جهان عالمیان را به این خاطر تعویض کردیم که جناح چپ پرسپولیس را ببندیم و بعد از این تعویض شرایط ما خوب شد که بعد از آن یک بازیکن ما کارت قرمز گرفت. گل دقایق پایانی پرسپولیس سرنوشت بازی را تغییر داد و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه اگر بازیکنانت عصبی‌تر نمی‌شدند بهتر بازی می‌کردید، گفت: انتظار داشتم بازیکنانم هجومی‌تر بازی کنند اما نمی‌دانم داور از کجا خشونت را دید که اینقدر از کارت‌های زرد استفاده کرد.

کرانچار در پاسخ به این سوال که امروز بیشتر به فکر مساوی بودید تا برد، گفت: به نظر من پرسپولیس در این بازی ما را وادار به دفاع کرد و به آنجا رساند که همه چیز را روی ما بست. باید به آنها تبریک گفت که نسبت به قبل خیلی بهتر ظاهر شدند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تیمش امیدی به قهرمانی دارد یا نه گفت: 100 درصد به قهرمانی امیدوار هستم چون فاصله 5 امتیازی با صدر جدول زیاد نیست. اگر سال گذشته توانستیم با وجود اینکه 9 امتیاز عقب بودیم و قهرمان شدیم امسال هم چنین چیزی غیرممکن نیست و تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و هوشمندانه بازی کند شانس قهرمانی‌اش بیشتر است. تراکتورسازی، فولاد و استقلال هم شانس‌های زیادی برای قهرمانی دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)