پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش بهترین نمایش ممکن را از زمان حضورش در این تیم ارائه داده است.

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی سپاهان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود گفت: تیم ما از سپاهان شناخت خوبی داشت و بازی را خیلی خوب شروع کردیم. فرصت‌های زیادی برای گل‌زنی داشتیم که متاسفانه هیچ کدام تبدیل به گل نشد. در مدتی که به عنوان سرمربی در تیم مشغول به کار هستم این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که به نمایش گذاشتیم. از تمام هواداران تشکر می‌کنم که تا دقیقه 94 تیم‌شان را تشویق کردند و همین طور از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با انگیزه بازی کردند. ان‌شاءالله بتوانیم این روند را در بازی‌های بعدی حفظ کنیم.

وی درباره عملکرد تیم داوری نیز گفت: نظر کارشناسان در صحنه‌های داوری مهم است. تنها در صحنه‌ی حساس از نظر من درگیری گردان با ولاتکو بود که باید کارشناسان داوری درباره آن نظر بدهند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره عملکرد خط حمله تیمش گفت: طبیعتا در تیم باید تهاجم وجود داشته باشد. در سمت چپ ما مارکو و پولادی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و در چند بازی گذشته خوب هم همدیگر را پیدا کرده‌اند ولی این هماهنگی هنوز در جناح راست شکل نگرفته و فکر می‌کنم در بازی‌های آینده این مشکل برطرف شود.

گل‌محمدی همچنین اظهار کرد: فکر می‌کنم بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند. احساس می‌کنم که بازی برابر تیم‌های قدرتمند برای ما بهتر بوده و بازیکنان، بهتر کار کرده‌اند. بازیکنان تیم ما آن اراده و خواستی که باید داشته باشند را در این بازی داشتند. امیدوارم این نوع بازی کردن، در دیدارهای آینده هم وجود داشته باشد. در هر صورت مهاجمان ما عملکرد خوبی داشتند و در سیسیتمی که ما بازی می‌کنیم فقط گل نمی‌خواهیم بلکه خوب دفاع کردن و فضای مهاجمان حریف را کور کردن نیز جزو اهداف ماست. مهم پیروزی و سه امتیاز بازی بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم.خوشبختانه در این بازی یکی از مهاجمان ما گل زد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ما پیش از بازی با نفت تهران اردوی بدنسازی سختی را گذراندیم و امروز هم نتیجه‌اش را دیدیم. هرچند بازی با نفت را از دست دادیم اما اردوی کردان خیلی لازم بود. چون سطح آمادگی بازیکنان را بالا برد. پیش‌بینی می‌کردیم در بازی با نفت خیلی سرحال نباشیم اما در بازی‌های آینده سرحال‌تر خواهیم بود.

در ادامه خبرنگاری به گل‌محمندی گفت: پرسپولیس بعد از مدت‌ها بازی خیلی خوبی انجام داد. چقدر امیدوارید تیم به بالای جدول برسد که وی در پاسخ گفت: این بازی برای ما خیلی حساس بود چون جایگاه از دست رفته ششمی را پس گرفتیم. فکر می‌کنم اعتبار پرسپولیس دوباره بازگشته است و هواداران با امیدواری بیشتری نتایج ما را دنبال می‌کنند. مطمئنم در بازی‌های بعد هواداران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد.

وی در دامه درباره آخرین وضعیت مهدوی کیا و کریمی گفت: خوشبختانه علی کریمی مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند و درد زانویش خیلی کمتر شده است. او تقریبا مداوا شده و بهبودی یافته است و تلاش می‌کند هرچه زودتر به تمرین گروهی برسد. فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده به ما اضافه شود، اما مهدوی کیا هنوز از ناحیه کمر مشکل دارد و تحت مداواست.

وی درباره وضعیت بگوویچ نیز گفت: قرار شد که او به خاطر تجربیاتی که در تیم‌های پایه دارد و از آنجایی که تیم‌های پایه اهمیت زیادی برای پرسپولیس دارد، در تیم‌های پایه فعالیت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)