پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان سپاهان گفت: برخوردم با مهاجم پرسپولیس پنالتی نبود.

 شهاب گردان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم و فاصله خود را با استقلال کم کنیم اما در دقایق آخر گل خوردیم. پرسپولیس هم خیلی خوب و با انگیزه و با برنامه بازی کرد و مستحق برد بود.

وی در مورد صحنه مشکوک پنالتی گفت: من با بازیکن پرسپولیس برخورد داشتم و سعی کردم برخورد حداقلی داشته باشم اما این برخورد پنالتی نبود. زیرا فوتبال است و برای گرفتن توپ جلو رفتم  و نمی‌توانستم جا خالی کنم.

گردان در مورد برخورد هواداران پرسپولیس با خودش و هو کردن او و تشویق نیلسون گفت: آنها استقبال خوبی از من کردند و برایم مهم این بود که توهینی به من نکردند و در همه جای دنیا دروازه‌بان تیم میزبان تشویق می‌شود.

وی در مورد اینکه از بازی مقابل پرسپولیس چه حسی داشت، گفت: حس خاصی نداشتم و همه بازیکنان سپاهان برای برد و کم کردن فاصله به میدان آمده بودند.

گردان در مورد شکسته شدن رکورد گل نخوردنش گفت: حساب رکوردم را نداشتم.

وی در مورد مشکلش با پرسپولیس گفت: من مشکلی با پرسپولیس نداشتم، اختلاف من با ژوزه بود که او هم دیگر در پرسپولیس نیست . در آن زمان هم من با او مشکلی نداشتم بلکه ژوزه با من مشکل داشت.

 

وی در پایان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس درباره او گفت: طبیعی است که وقتی در زمین حریف بازی می‌کنی، تماشاگران میزبان حس خوبی نسبت به شما نداشته باشند. این مسئله در همه جای دنیا وجود دارد اما خدا را شکر می‌کنم که امروز حرف بدی از هواداران پرسپولیس نشنیدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)