پرسپولیس نیوز : یشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها مقابل تیم قدرتمند سپاهان فوتبال روانی ارائه دادند، سرخپوشان با این برد به روند رو به رشدشان ادامه می دهند.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس به مراتب بهتر از سپاهان بازی کرد اگر این تیم روند رو به رشدش را ادامه دهد یکی از سهمیه های آسیا را کسب می کند.

کلهر اظهار داشت: گل محمدی از مهره هایش به خوبی استفاده می کند انتقال بازی از دفاع به هافبک و حمله به درستی انجام می گیرد. کارهای ترکیبی مناسب و فوتبال رو به جلو را در بازی های اخیر پرسپولیس شاهد هستیم.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان با از دست دادن بازیکنان موثرش نسبت به فصل گذشته افت داشته است این تیم اصفهانی فوتبال هجومی مثل گذشته ارائه نمی دهد.

وی درباره تعویض های صورت گرفته توسط دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان گفت: گل محمدی با فرستادن انصاری فرد به زمین تیم پرسپولیس را هجومی تر کرد و این تیم به گل رسید.

تعویض های سپاهان هم به اجبار بعد از 10 نفره شدن این تیم صورت گرفت.

کلهر در ادامه تصریح کرد: سپاهان با تعویض سوکای لطمه بزرگی دید این تیم با کنار گذاشتن سوکای به پرسپولیس کمک کرد مدافعان پرسپولیس بعد از بیرون آمدن سوکای مهاجم سپاهان نفس راحتی کشیدند و بازی سازی را از خط دفاع شروع کردند.

وی درباره عقب ماندن سپاهان از کورس قهرمانی گفت: سپاهان یک تیم با مدیریت قوی و سازماندهی مناسب است.

این تیم توانایی این را دارد که دوباره به کورس قهرمانی باز گردد زردپوشان اصفهانی نیازمند دو، سه بازیکن تاثیرگذار در خط حمله و یک بازیکن آماده در مرکز خط دفاع هستند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر خلعتبری و سوکای نتوانند برای سپاهان بازی کنند این تیم قدرت واقعی اش را از دست می دهد.

به هر حال سپاهان برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بماند باید بازیکنان تاثیرگذار به خدمت بگیرد.

وی درباره مدعیان قهرمانی لیگ دوازدهم گفت: استقلال نسبت به دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتورسازی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اگر پرسپولیس روند رو به رشدش را تا پایان لیگ ادامه داشته باشد به طور حتم می تواند سهمیه آسیا را بدست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)