پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادند به طوریکه سپاهان حرفی برای گفتن نداشت و نتیجه این بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

اسماعیل حلالی  پیشکسوت پرسپولیس افزود: سپاهان برای نخستین بار تحت تاثیر در تیمش قرار گرفت و نمی توانست حملات مثمر ثمری را انجام دهد این تیم فقط از طریق ضد حملات چند موقعیت گلزنی به دست آورد که مهاجمانش با بی دقتی از دست دادند.
 
وی تصریح کرد: پرسپولیس با این برد شرایطش در جدول را یک مقدار بهبود بخشید اگر این تیم تا پایان مسابقات همانند دیدار سپاهان بازی کنند به طور حتم  جایگاه  خوبی در جدول رده بندی کسب می کند.
 
وی درباره عملکرد  فوتبال سپاهان در این بازی گفت:  خط هافبک سپاهان در این بازی روز خوبی پشت سر نگذاشت قدرت سپاهان در دستان هافبک های خلاقش است اما آنها به خاطر اینکه پرسپولیسی ها راه نفوذشان را بسته بودند نتوانستند کار خاصی را انجام دهند بر این اساس مجبور به دادن پاس های بلند به مهاجمان تیم شان بودند.
 
وی درباره تعویض های  صورت گرفته دو تیم در این بازی گفت:  پرسپولیس نیاز به یک بازیکن سرعتی داشت تا در کنار قاضی مثمر ثمر باشد انصاری  فرد با آمدنش به بازی تاثیر زیادی نتوانست بر روند حرکتی تیمش بگذارد.

وی در ادامه بیان داشت: گل محمدی باید در دو جناح تعویض هایی انجام می داد اما  به خاطر اینکه در نیمکت دستش خالی بود مجبور شد مهاجم به ترکیب تیم اضافه کند.
 
پیشکسوت فوتبال بیان کرد:  هر دو تیم سرعت بازیشان بالا بود این بازی برای دیگر تیم ها می تواند  آموزنده باشد.

 وی درباره عقب ماندن سپاهان از کورس قهرمانی گفت:  سپاهان شخصیت قهرمانی دارد زرد پوشان اصفهانی  حرفه ای  هستند و مثل سال های قبل امتیازات از دست رفته را در بازی های بعدی جبران  خواهند کرد و به کورس قهرمانی باز می گردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  شرایط پرسپولیس  نسبت به نیم فصل اول بهتر شده است این تیم از رده  دوازدهم  به ششم  جدول  صعود کرد کار نامه یحیی گل محمدی تا الان خوب بوده است امیدوارم تا آخر فصل  هم روند رو به رشدی پرسپولیس ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)