پرسپولیس نیوز : راه‌اندازی رشته‌های روزنامه‌نگاری ورزشی و خبرنگاری ورزشی و عکاسی ورزشی صبح امروز در جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور به تصویب رسید.

شورای تخصصی ورزشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور به ریاست داریوش سودی رئیس این شورا و رئیس دانشگاه پرسپولیس صبح امروز در محل دانشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد.

در این نشست، همچنین دکتر تشکری مدیر کل دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور، مهندس جمال‌زاده دبیر شورای برنامه ریزی دانشگاه علمی و کاربردی کشور، امیر جیرودی مشاور مدیر عامل و عضو شورای عالی آموزش دانشگاه پرسپولیس، دکتر براتی معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه پرسپولیس، دکتر چشمه سری، عضو کمیته برنامه ریزی معاونت آموزش و مشاور رئیس دانشگاه پرسپولیس، علیزاده معاون اداری و مالی دانشگاه و دکتر دانش، رئیس انجمن ماساژ و کایروپرایتیک ورزشی حضور داشتند.

داریوش سودی در پایان این نشست به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از بحث و بررسی مفصل در ارتباط با گسترش فعالیت های دانشگاه پرسپولیس، با توجه به فعالیت های دانشگاه و استقبال گسترده هواداران و همچنین توجه به راه اندازی رشته های مرتبط، مصوب شد رشته های روزنامه نگاری ورزشی، عکاسی ورزشی، خبرنگاری ورزشی، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی، حقوق ورزش، ورزشی معلولین و ماساژ ورزشی در سطح کارشناسی و پزشک یار ورزشی در سطح کاردانی از مهر ماه سال آینده در این دانشگاه راه اندازی شود.

رئیس دانشگاه پرسپولیس افزود: شرایط و مراحل ثبت نام برای حضور در این رشته ها در بهار سال 92 اعلام خواهد شد.

در این جلسه، مهندس جمال زاده با اعلام اینکه دانشگاه پرسپولیس یک حلقه مفقوده در فضای علمی و کاربردی ورزشی را برطرف کرده است، گفت: طی سال های گذشته تلاش های زیادی انجام شد و خروجی هایی هم داشت اما نیاز به یک تحرک موثر احساس می شد و مسوولان دانشگاه پرسپولیس نباید نگران مجوز برای راه اندازی رشته های جدید باشند.

دکتر تشکری نیز در ادامه صحبتها با اعلام اینکه نقشه راه در حوزه ورزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی طراحی شده است، اعلام کرد: فضای بسیار خوبی برای همکاری و سرعت بخشیدن به کارها وجود دارد  و حتی این امکان وجود دارد که دانشگاه پرسپولیس به عنوان یک مرکز خاص ورزشی علاوه بر ماموریت ها و برنامه های خود، برای رفع نیاز بخش های دیگر مثل فدراسیون ها معرفی شود.

در ادامه این جلسه دکتر دانش و دکتر براتی نقطه نظرات خود را درباره راه اندازی رشته های جدید، چالش های پیش رو و کاستی های علمی در بخش های مربوطه ورزشی مطرح کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)