پرسپولیس نیوز : حسین ماهینی یکی از بهترین‌های پرسپولیس به‌خصوص در نیمه دوم بازی با سپاهان بود.

البته او در دقیقه 65 بازی، یک اشتباه بسیار بزرگ کرد که نزدیک بود روی همین اشتباه، دروازه پرسپولیس باز شود ولی خیلی خوش‌شانس بود که توپ سوکای به تیر دروازه سرخپوشان برخورد کرد. حالا حسین با شما حرف می‌زند.

*از بازی شروع کنیم. این دیدار را چطور دیدی؟
به ‌هر ‌حال جدال پرسپولیس و سپاهان همیشه سخت و دشوار است. بازی‌ای که ریشه تاریخی دارد و هر دو تیم دوست دارند در آن برنده باشند. در این بازی، ما واقعاً سوار بر کار بودیم و در هر دو نیمه موقعیت‌های فراوانی را برای خود ساختیم. حتی در نیمه اول باید با حساب 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم اما توپ‌های‌مان به گل نرفت و متأسفانه با بدشانسی نیمه را تمام کردیم.
*در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس سراسر تهاجمی بود؟
سپاهان عقب کشید و لایه‌های دفاعی‌اش را بیشتر کرد. آنها در نیمه دوم به فکر ضد‌حمله بودند و برنامه‌ریزی متفاوتی نسبت به نیمه اول داشتند. حتی روی همین برنامه دو، سه موقعیت خطرناک روی دروازه ما ساختند ولی ما هم عالی بازی کردیم و به خواسته‌مان رسیدیم. فرصت‌هایی که پرسپولیس داشت، ​خطرناکتر بود و باید زودتر از دقیقه 2+90 به گل می‌رسیدیم.
*روی یکی از ضدحمله‌های سپاهان تو هم دچار اشتباه شدی و از سوکای دربیل دوطرفه خوردی که نزدیک بود همان موقعیت به گل تبدیل شود. در آن صحنه چه شد؟
وقتی سپاهانی‌ها صاحب فرصت شدند، ما در موقعیت دو به دو قرار گرفتیم یعنی دو مدافع از پرسپولیس بود و دو مهاجم از سپاهان. در آن صحنه من به سمت سوکای رفتم و سرعت هر دو نفرمان بسیار زیاد بود. فکر می‌کردیم توپ را به نفر کناری‌اش پاس دهد ولی سوکای شوک زد و من دو، سه گام جا ماندم، البته خدا رحم کرد که توپ به تیر دروازه‌مان برخورد کرد و وارد دروازه نشد وگرنه خودم را هرگز نمی‌بخشیدم.
*ولی بازی پراسترسی بود و این امکان وجود داشت که دوباره با تساوی بدون گل از زمین خارج شوید.
بله خدا را شکر که شرمنده نشدیم. به هر حال، برد همیشه برد است و همیشه شیرینی خود را دارد. این پیروزی را باید تقدیم کنیم به هواداران‌مان که از دقیقه یک تا لحظه‌ای که سوت داور به صدا درآمد، دست از تشویق ما برنداشتند. آنها در این هوای سرد حامی ما بودند و باید این برد را به آنها تقدیم کنیم. هواداران پرسپولیس در این فصل خیلی سختی کشیدند و باید امروز خوشحال باشیم از اینکه با دو پیروزی پیاپی، مزد زحمات‌شان را داده‌ایم.
*حالا پیروزی در این بازی را حق پرسپولیس می‌دانی؟ یعنی با این برد، عدالت رعایت شد؟
صددرصد. خدا شاهد بود که چقدر تلاش کردیم، البته سپاهان هم کم نگذاشت ولی در تمام طول بازی تحت‌تأثیر تیم ما بود. حتی قبل از اینکه گل بزنیم، محمدرضا خلعتبری که نزدیک من بازی می‌کرد به من گفت حق شماست بازی را ببرید. سپاهانی‌ها هم می‌دانستند که باید با دست‌خالی از زمین بازی بیرون بیایند.
*تو با شهاب گردان در نیم‌فصل اول رفاقت صمیمانه‌ای داشتی. به نظرت عملکرد او در این بازی چطور بود؟
اولاً که دلم برای شهاب خیلی تنگ شده بود. ثانیاً با وجود شهاب، سپاهان خیالش از بابت دروازه‌اش راحت است و دیگر از این نظر مشکلی احساس نمی‌کند. در همین بازی هم دیدید که شهاب چند توپ فوق‌العاده را از مهاجمان ما گرفت و نگذاشت به راحتی به گل برسیم. او شانس بسیار بالایی دارد که حتی به زودی به عنوان گلر فیکس تیم‌ملی درون دروازه ایران قرار بگیرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)