پرسپولیس نیوز : محمد قاضی می‌گوید پرسپولیس تا پایان فصل بازی‌های خانگی زیادی دارد و می‌تواند امیدوار به کسب سهمیه آسیا در لیگ باشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط کنونی این تیم پیش از دیدار با آلومینیوم، پیش‌بینی خود از آینده سرخ‌پوشان در لیگ و جام حذفی و ناراحتی‌اش از شرایط کنونی ذوب‌آهن صحبت کرد.

 

* پرسپولیس در هفته‌های قبل نتایج خوبی گرفته است. خودت شرایط را چطور می‌بینی؟

 

ما وضعیت خوبی داریم و تمرین‌های خوبی انجام می‌دهیم. در بازی قبل با سپاهان هم همه دیدند که بهتر بودیم. شرایط‌مان با گذشته خیلی فرق کرده است. البته این فصل از اول سال سختی داشتیم. باید در ادامه با قدرت بیشتری کار کنیم و پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

 

* پرسپولیس، سپاهان را باز هم با گل دقایق پایانی شکست داد.

 

می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم. همه تمرکز خود را روی پیروزی در این بازی گذاشته بودیم. کادر فنی به ما گفته بود که سپاهان از دقیقه یک بازی به خوبی حریفش را پرس می‌کند اما اصلا اجازه خودنمایی به آن‌ها ندادیم و در طول بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. ما سپاهان را بردیم اما نباید روند‌مان متوقف شود. اینکه دو بازی را ببریم و دوباره مساوی کنیم برای پرسپولیس خوب نیست. ما فقط از بازی‌هایمان برد می‌خواهیم.

 

* از زمانی که گل‌محمدی آمده پرسپولیس هنوز نباخته است.

 

مسلما حضور گل‌محمدی در پرسپولیس خیلی در نتایج اخیر تاثیرگذار بوده است. همه بازیکنان رابطه خوبی با او دارند. ما الان در همه بازی‌ها محکوم به برد هستیم چرا که در نیم فصل اول اصلا شرایط خوبی نداشتیم و حالا زمان جبران است. از تدارکات تیم گرفته تا مدیرعامل باشگاه همه باید دست به دست هم دهیم تا در بازی‌های باقی مانده بهترین نتایج را بگیریم. هواداران خیلی از ما انتظار دارند. باید تلاش کنیم روابط‌مان را دوستانه‌تر کنیم و رفاقت‌ها را از این که هست هم بیشتر کنیم.

 

* پرسپولیس تا پایان فصل فقط سه بار از آزادی خارج می‌شود. با توجه به برنامه‌ی بازی‌های آینده چقدر امیدواری که در همین لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیرید؟

 

فوتبال همیشه روز خوب و بد دارد و مشخص نمی‌کند که چه اتفاقی قرار است بیفتد اما ما باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که بویژه در بازی‌های داخل خانه تمام امتیازها را بگیریم. البته در خارج از خانه هم آنقدر هوادار داریم که امیدوار به کسب امتیاز مقابل رقبا باشیم. ما در لیگ برتر به کسب سهمیه امیدواریم. وضعیت‌مان خوب است اما باید بهتر از این شویم. ضمن اینکه در جام حذفی هم موقعیت خوبی برای قهرمان شدن داریم. باید از فرصتی که در بازی‌های پرتعداد خانگی تا پایان فصل داریم استفاده کنیم.

 

* دیدار با‌ آلومینیوم تا حد زیادی تحت تاثیر تقابل ایمون زاید با پرسپولیس قرار گرفته است.

 

آن‌ها در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی گرفته‌اند. شرایط خوبی هم در جدول ندارند و به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی هستند. میداودی و زاید از بازیکنان باهوش لیگ هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و باید به روندی که شروع کرده‌ایم ادامه دهیم. هرچند الان کل تیم آلومینیوم انگیزه ویژه‌ای برای بازی مقابل پرسپولیس دارند.

 

* به عنوان بازیکنی که چند سال در ذوب آهن بازی کرده، از وضعیت این تیم هم صحبت کن.

 

متاسفانه ذوب آهن را خراب کرده‌اند.مدیریت بد در عملکرد این تیم تاثیرگذار بود. تیمی که ریشه‌دار بود و در چند سال گذشته عناوین خوبی در ایران و آسیا کسب کرده، نباید به این روز بیفتد. من از مسئولان اصفهان خواهش می‌کنم که فکری به حال این تیم بکنند. خیلی بد است که تیمی که نایب قهرمان آسیا بوده و امکانات بسیار خوبی دارد، الان برای نیفتادن تلاش کند. نباید فراموش کنیم که سپاهان در زمین ذوب آهن تمرین می‌کند.

 

* مثل اینکه هنوز از ذوب آهن طلب داری؟

 

بله. من و 9 بازیکن دیگر هنوز از ذوب آهن طلبکاریم. خیلی به ما بدی کردند. یکی ازدلایلی که ذوب‌آهن الان چنین شرایطی دارد ناراحتی همین بازیکنان است. بالاخره بازیکنان خانواده دارند و به پولی که با باشگاه قرارداد بسته‌اند نیاز دارند. الان تعداد هواداران ذوب آهن هم کم شده است. وقتی که در آسیا بودیم سپاهانی‌ها هم برای تشویق ذوب آهن به ورزشگاه می‌آمدند. خیلی برای ذوب آهن ناراحتم اما متاسفانه کسی به وضعیت این تیم رسیدگی نمی‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)