پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام مدارک و مستندات خود را در خصوص محرومیت بنگر در اختیار کمیته استیناف می‌گذاریم.

سعید شیرینی در واکنش به محرومیت محسن بنگر  اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس هیچ حرکت نادرستی را در فوتبال تایید نمی‌کند اما متاسفانه در ادامه مظلومیت پرسپولیس باز هم تصمیمات عجیبی گرفته شده است.

وی افزود: باید قبول کنیم محسن بنگر سال‌ها برای سپاهان زحمت کشیده و در حکم کمیته انضباطی مظلوم واقع شده است. اگر مسئولان محترم کمیته انضباطی پس از فحاشی تماشاگران سپاهان به محسن بنگر به جای جریمه 5 میلیونی، جریمه سنگین‌تری در نظر می‌گرفتند، آنگاه تماشاگران سپاهان به خودشان اجازه نمی‌دادند که 90 دقیقه به بنگر و خانواده وی بی‌احترامی کنند.

شیرینی ادامه داد: همه دیدند به عزیزترین کسان بنگر چه حرف‌هایی زده شد. مگر آستانه تحمل یک فرد چقدر است؟ این همان محسن بنگری است که یکی از بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های ایران است.

وی خاطرنشان کرد: حالا که بدون در نظر گرفتن اخلاق‌های خوب بنگر و فراموشی سپاهانی‌ها و بی‌احترامی به مدافع پرسپولیس این رای صادر شده، تمام مدارک و مستندات خود را از این اتفاق در اختیار کمیته استیناف می‌گذاریم و تا آخر این پرونده را پیگیری خواهیم کرد تا حق بازیکن مظلوم خود را بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)