پولش را گرفته، خانه اش هم آماده است

مرجع خبری پرسپولیس : همین یک هفته پیش بود که در پاسخ به سوالات تکراری درباره آمدن یا نیامدن هوارملامحمد به تهران محمود خوردبین گفت: «او در امارات به پرسپولیس محلق می‌شود.». اما اردوی امارات تقریبا به آخر رسیده و هنوز خبری از بازیکن عراقی نیست. بی‌خبری پرسپولیسی‌ها از هوار وقتی تبدیل به نگرانی می‌شود که مدیرعامل یادش می‌آید قبل از رفتن ملامحمد 40 درصد از مبلغ قرارداد او را پرداخت کرده بود.

 با این حال عباس انصاری‌فرد مدعی شده که هوار ملامحمد مشکل ویزا دارد و به همین خاطر حضورش در پرسپولیس تا امروز به تعویق افتاده است. حال آنکه مدیر برنامه‌های هوار حرف دیگری می‌زند و البته قول می‌دهد که بازیکن عراقی را آخر همین هفته در تهران خواهیم دید: «هوار الان در عراق است و ساعت 30/4 بامداد جمعه از طریق فرودگاه امام وارد تهران می‌شود.»

درباره غیبت ملامحمد در اردوی امارات هم او این طور توضیح می دهد: «هوار می‌خواست به امارات برود ولی اربیل به دبی هفته‌ای یک پرواز دارد و آن هم سه‌شنبه شب‌هاست. البته او فردا هم می‌تواند برود ولی پرسپولیس بازی‌هایش را انجام داده و رفتن هوار دیگر فایده‌ای ندارد.»

ناگفته نماند انصاری‌فرد آن منزل مسکونی را هم که قولش را به هوار داده بود در همسایگی باشگاه تهیه کرده و هوار ملامحمد و خانواده‌اش که جمعه همراه او به تهران می‌آیند در آن مستقر خواهند شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)