پرسپولیس نیوز : پرسپولیس امروز به خاطر درخواست عجیب راه آهن برای استفاده از پیراهن دومش، مشکی پوش خواهد بود.

1- در بازي رفت با استيل‌آذين در ليگ دهم، پرسپوليس براي اولين بار با لباس مشكي به ميدان رفت و با گل‌هاي اشپيتيم آرفي و هادي نوروزي به پيروزي رسيد.
2- پرسپوليس و دايي براي بازي رفت با تراكتورسازي سر تا پا مشكي پوشيدند و اين بازي را با يك گل باختند.
3- بعد از 5 هفته كه با حسرت پيروزي گذشت، پرسپوليس در حالي كه لباس دوم و مشكي رنگش را به تن داشت با سايپا رو در رو شد و با تك گل اشپيتيم آرفي به پيروزي رسيد.
4- به خاطر سرخپوش بودن ميزبان اهوازي، پرسپوليس باز هم مشكي پوشيد و بازي حذفي در مرحله نيمه‌نهايي را با گلي كه وحيد هاشميان زد، از فولاد برد.
5- مس نارنجي به تن كرده بود و پرسپوليس پيراهن و شورت مشكي رنگ. آن بازي را اما پرسپوليس با يك گل باخت و همه امتيازها را در كرمان جا گذاشت.
6- در روز تساوي 2-2 با شهرداري تبريز، پرسپوليس باز هم تيم مشكي‌پوش ميدان بود.
7- رنگ مشكي اين بار خيلي هم براي پرسپوليس خوش‌يمن نبود. شاگردان مصطفي دنيزلي كه بازي رفت را با 3 گل از الغرافه برده بوند اين بار موفق به پيروزي نشدند و در تهران به تساوي يك- يك رضايت دادند تا شانس صعودشان به مرحله حذفي ليگ قهرمانان به عنوان تيم اول را از دست بدهند.
8- براي دومين بار، پرسپوليس در حالي كه لباس مشكي به تن كرده بود به مصاف سايپا رفت و آن بازي را با تك گل مازيار زارع از روي نقطه پنالتي با پيروزي به آخر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)