پرسپولیس نیوز : مدافع تيم پرسپوليس گفت: اميدوارم گل محمدي در‌آينده با قدرت تر ادامه دهد تا بتوانيم نتايج خوبي بگيريم.

عليرضا نورمحمدي درباره ديدار تيمش مقابل پيكان تهران اظهار داشت: بازي بسيار خوبي انجام داديم و در تمام دقايق بازي از حريف سرتر بوديم. گلي هم كه دريافت كرديم روي اشتباه مدافعين بود كه در يك صحنه با هم قاطي كرديم و حريف هم ما را غافلگير كرد. خوشبختانه توانستيم بازي را به سود خود به پايان ببريم و هوادارانمان را خوشحال كنيم.
وي درباره بي غيرت خواندن بازيكنان پرسپوليس توسط گروهی از  هواداران در دقایقی از بازی با پیکان افزود: هواداران را در اين فصل خيلي اذيت كرديم و حق دارند ناراحت باشند اما من از آنها مي خواهم صبور باشند. حداقل تا دقيقه 90 صبر كنند و بعد از نتيجه پاياني اگر راضي نبودند شعار بدهند. من شك ندارم بازيكنان پرسپوليس از جانشان براي موفقيت تيم مايه مي گذارند و تلاش مي كنند تا تيم پيروز باشد. ما بي غيرت نيستيم.
مدافع پرسپوليس درباره بازگشتش به تركيب تيم بعد از دو هفته نيمكت نشيني عنوان كرد: همه مدافعان ما آمادگي خوبي دارند و در يك سطح قرار دارند. شرايط طوري است كه كادرفني صلاح مي داند كدام بازيكنان در تركيب تيم قرار بگيرند و نبايد هم اعتراضي انجام دهيم. ما وظيفه مان خوب تمرين كردن است و سعي  مي كنيم وظيفه مان را به نحو احسن انجام دهيم.
نورمحمدي با اشاره به استعفاي يحيي گل محمدي افزود: گل محمدي ارتباط بسيار خوبي با بازيكنان دارد و همه نفرات دوستش دارند. او و مهدوي كيا بزرگان پرسپوليس هستند و بايد هر دوي آنها در كنار تيم باشند. گل محمدي در شرايط احساسي تصميم به آن استعفا گرفت و اميدوارم در‌آينده با قدرت تر ادامه دهد تا بتوانيم نتايج خوبي بگيريم.
وي در پاسخ به سوالي درباره حذف استقلال از جام حذفي گفت: واقعا حيف شد. دوست داشتيم در فينال حذفي استقلال را شكست دهيم اما حالا بايد با سپاهان بازي كنيم. البته ما در حال حاضر تمركزمان روي ديدار با داماش گيلان است و اينكه قاطعانه اين تيم را شكست دهيم هرچند كه كارمان بسيار دشوار است.
نورمحمدي خاطرنشان ساخت: به قهرماني در جام حذفي نياز داريم چراكه هواداران سهميه آسيايي مي خواهند. جاي پرسپوليس در آسيا خالي است و بايد هرطور شده با قهرماني در حذفي سهميه آسيايي بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)