پرسپولیس نیوز :  بازیکن صرب پرسپولیس می گوید تیمش در مسیر قهرمانی جام حذفی است.

مارکو پروويچ حالا شرايط بهتري نسبت به گذشته در اين باشگاه دارد و توانسته رفاقت زيادي با بازيکنان و حتي مربيان تيم پيدا کند. او که يکي از مهره هاي ترکيب اصلي سرخپوشان است و حتي گاهی محمد نوري را نيمکت نشين کرده، روز گذشته راجع به شرايط تيمش گفت: «ما استراحت خوب و مفيدي داشتيم و احساس مي کنم انرژي زيادي را با خود به تمرينات آورديم.»
اين بازيکن صربستاني که به همراه خانواده اش در محله جردن تهران زندگي مي کند، در خصوص بازي ضعيف پرسپوليس برابر پيکان اضافه کرد: «ما بعد از حدود دو هفته به ميدان رفتيم و حقيقت اين است که کمي از شرايط بازي دور بوديم اما نمي دانم چرا خيلي ها نگران ديدار با پيکان شده بودند؟! ما به هر حال بهتر از حريف بوديم و ديديد که توانستيم گل خورده را جبران کنيم و بعد هم سه امتياز را به راحتي به سود خود کنيم.»
پروويچ در مورد جام حذفي هم گفت: «ما دو بازي ديگر در اين تورنمنت پيش رو داريم. ابتدا بايد مقابل داماش قرار بگيريم و بعد هم به فينال برويم و با سپاهان بازي کنيم. شک نداريم که هر دو بازي مان سخت است ولي توانايي شکست دادن هر دو تيم را داريم. ما از نردباني بالا مي رويم که انتهايش به قهرماني مي رسد پس بايد بي تاب کسب موفقيت باشيم و با انرژي بزرگي که داريم، کار را تمام کنيم. هواداران اين قهرماني را مي خواهند و براي خودمان هم مهم است پس مطمئن باشيد بهترين هاي مان را در جام حذفي نشان مي دهيم و انرژي مان را آنجا تخليه مي کنيم.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)