پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مطرح کردن مذاکره راه ‌آهن با بازیکنان پرسپولیس شیطنت برخی تیم‌هاست.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی راه‌آهن و ذوب آهن ضمن اینکه سال نو را با تاخیر خدمت خبرنگاران تبریک می‌گویم عنوان کرد: همه شرایط بازی فردا مقابل ذوب آهن را می‌دانند. این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهد آمد اما ما هم با توجه به شرایط جدول و اینکه می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و بعد از تمرینات بازیکنان به آمادگی مناسبی دست یافته‌اند. مطمئن باشید بازی سختی خواهیم داشت اما فقط برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم. نمی‌خواهیم امتیازات خانگی را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است تیمش همچنان سهمیه آسیا را کسب کند خاطرنشان کرد: به نظر من شرایط سخت شده است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این 4 بازی آینده 12 امتیاز را کسب کنیم. دنبال این هستیم تا 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم. پتانسیل و توانایی این کار را داریم و هرچه خدا بخواهد در پایان فصل به دست خواهیم آورد.

سرمربی راه‌آهن افزود: تلاش می‌کنیم تا در سال آینده پیشرفت داشته باشیم. امسال خوب آغاز کردیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در 4 بازی آینده نیز بیشترین امتیاز را کسب کنیم اینگونه نیست که خیالمان راحت شده باشد. هر بازی برای ما حکم فینال است و تلاش می کنیم که پیروز از میدان خارج شویم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه روز گذشته برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند علی دایی با 3 بازیکن پرسپولیس مذاکره کرده است یادآور شد: اول برای این خبرگزاری و سایت‌ها که چنین اخباری را منتشر می‌کنند متاسفم. هر سایت و خبرگزاری اعتبارش بر این است که خبر صادقانه منتشر کند نه اینکه هرچه دلش بخواهد ما جزء تنها باشگاه‌هایی بودیم که در نیم ‌فصل به طور حرفه‌ای یارگیری کرده‌ایم. باشگاه نامه زده و به صورت مکتوب اقدام به این کار کرده است.

وی ادامه داد: وقتی هنوز شرایط خودم در باشگاه مشخص نشده که می‌مانم یا نه، چطور می‌توانم با بازیکن صحبت کنم. به نظرم این موضوع شیطنت برخی تیم‌هاست زیرا پرسپولیس بازی مهمی در جام حذفی مقابل داماش دارد که برای این تیم تاثیر‌گذار است. مطرح کردن چنین مواردی روی مربی و بازیکن تاثیر می‌گذارد. به هیچ عنوان دنبال چنین مواردی نبوده‌ایم.

سرمربی راه‌آهن عنوان کرد: هفته آینده قصد داریم با مدیریت باشگاه جلسه‌ای برگزار کنیم و درباره فصل آینده تصمیم بگیریم. مطمئنا اگر تیم ما بماند و در کادر فنی فعالیت داشته باشم، فکرهای مهمی برای فصل آینده داریم. تمام این موارد با همدلی دستیارانم صورت خواهد گرفت تا بتوانیم شروع پرقدرتی در لیگ داشته باشیم. همه این مواردی که در مورد راه‌آهن عنوان شده کذب است و ما با هیچ کس صحبت نکرده و نمی‌کنیم. اول باید تکلیف خودمان مشخص شود و بعد هر زمانی که سازمان لیگ اجازه دهد با هر کسی که دوست داشته باشیم صحبت می‌کنیم.

دایی تصریح کرد: شرایط باشگاه راه‌آهن به گونه‌ای است که نمی‌تواند با هر بازیکنی هم صحبت کند. ما برای 3 سال آینده بودجه‌مان مشخص می‌شود و تلاش می‌کنیم با بازیکنانی صحبت کنیم که بتوانند به ما کمک کنند.

دایی در مورد اینکه آیا مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است گفت: کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم‌گیرنده است. من تمام مدارک خود را به این کمیته ارسال کرده‌ام و حقانیت من ثابت شده است. هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد اجرا می‌کنم. من احترام خاصی به هواداران پرسپولیس می‌گذارم اما اکنون یک راه‌آهنی هستم و مطمئنا با برد راه‌آهن خوشحال می‌شوم. نمی‌توانم خود را فریب بدهم و چهره دیگری از خود نشان دهم. شاید خیلی‌ها در حرف خود را عاشق نشان دهند. حتی در محافل خصوصی مواردی را عنوان می‌کنند. در هر تیمی که کار کنم، ارجحیت من موفقیت آن تیم است. هیچ موقع احساسات خود را دخیل نمی‌کنم. از جان و دل مایه می‌گذارم.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: تمام افرادی که روزی در پرسپولیس کار کرده‌اند وظیفه‌شان این است که در تمام شرایط از تیم حمایت کنند. زیرا این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و از خدای من است که امسال در پرسپولیس در لیگ و جام حذفی موفق باشد. خوشحال کردن مردم ساده نیست. دلخوشی مردم فقط به فوتبال است. با نتیجه گرفتن تیم‌های استقلال و پرسپولیس مردم خوشحال می‌شوند. وظیفه هم است که از تیم حمایت کنند.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش مقابل ذوب آهن گفت: خوشبختانه محرومی نداریم. دو سه بازیکنی که مصدوم بودند به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند که بخواهیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد جوانگرایی تیمش در این فصل یادآور شد: ما تمام سعی خود را می‌کنیم که از کسانی استفاده کنیم که بتوانند به ما کمک کنند. در کنار افراد باتجربه جوان، باید افراد باتجربه هم حضور داشته باشند. تیم ما تاکنون خوب نتیجه گرفته و سعی می کنیم تمرکزمان را برای سال آینده و پیشرفت این تیم داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)