پرسپولیس نیوز :  مهاجم پرسپولیس می‌گوید، بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت کار سرخپوشان را برای صعود به فینال جام‌حذفی سخت می‌کند.

غلامرضا رضایی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار برابر داماش در نیمه‌نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: درست است که بازی با پیکان در لیگ چندان تاثیری در جایگاه ما نداشت اما نخستین بازی خود در سال جدید را با برد پشت سر گذاشتیم و برای بازی حساس با داماش هم روحیه گرفتیم. از همان روزی که قرعه‌کشی انجام و مشخص شد که باید در رشت بازی کنیم، هر روز خودمان را برای حساسیت این بازی و چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی آماده کرده‌ایم. شرایط سخت است اما چاره‌ای نداریم و باید خودمان را برای پیروزی در رشت آماده کنیم. مهم این است که وضعیت تیم الان خیلی خوب است و همه روحیه بالایی دارند.

رضایی درباره خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال گفت: آقا مهدی بازیکن بزرگی است. او برای پرسپولیس و تیم ملی زحمات زیادی کشیده است و همه بازیکنان دوستش دارند. امیدوارم به فینال صعود کنیم تا مهدوی‌کیا به خواسته‌اش که قهرمانی در جام‌حذفی با پرسپولیس است، دست پیدا کند. همه تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد و آقا مهدی با خاطره‌ای خیلی خوب خداحافظی کند.

مهاجم پرسپولیس درباره وضعیت آمادگی‌اش گفت: مصدومیت کوچکی داشتم که خوشبختانه رفع شده و چند روزی است با تیم تمرین می‌کنم. اگر در زمین باشم، با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی می‌کنم تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)