پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مدیریت خوب و کادر فنی مجرب انتظار مردم و هیئت‌مدیره از پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است.

فداحسین مالکی اظهار داشت: در آستانه سال 1392 به همراه مدیرعامل باشگاه و به نمایندگی از طرف اعضای هیئت‌مدیره دیداری را با بازیکنان و کادر فنی تیم برگزار کردیم.

وی افزود: خوشبختانه شرایط تیم و دوستی در بین بچه‌ها را بسیار عالی و برادرانه دیدم و ما انتظار داریم در آستانه سال جدید پرسپولیس با یک بازی خوب، مطمئن و اصولی بتواند خواسته هواداران و دوستداران خود و هیئت مدیره را که قهرمانی در جام حذفی است برآورده کند.

مالکی ادامه داد: البته خدای نکرده نباید اجازه دهیم تا استرسی به تیم وارد شود ما به بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داریم و حالا هم معتقدیم با وجود مدیرعاملی خوب کادر فنی مجرب پرسپولیس می‌تواند به این خواسته برسد. قهرمانی در جام حذفی خواسته هواداران، عاشقان پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره است، البته خود بازیکنان نیز صد در صد دنبال این هدف هستند و حرف‌هایشان همه چیز مشخص بود.

مالکی خاطرنشان کرد: در طول مدتی که کنار بازیکنان بودیم روحیه آنها را بسیار خوب و مثال زدنی دیدم از طرفی دیگر دو بزرگ پرسپولیس یعنی مهدوی‌کیا و کریمی که خودشان بمب روحیه هستند در کنار یحیی گل‌محمدی به نظرم مثلث پرقدرتی را برای کمک به بازیکنان درست کردند تا انشالله پرسپولیس با یک قهرمانی در جام حذفی خاطرات تلخ لیگ را فراموش کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از طرفی دیگر در مراسمی که برای کریم انصاری‌فرد و حسینی گرفته شد مشخص شد که همدلی در بین بازیکنان بیش از پیش شده و این می‌تواند قبل از بازی با داماش خبری خوب برای پرسپولیس باشد. با وجود احترامی که برای خوب و مردمی داماش قائل هستم امیدوارم این بازی در یک فضایی به دور از حاشیه و بی‌احترامی به صورت جوانمردانه برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)