پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار پرسپولیس برابر داماش در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی بازی مرگ و زندگی برای این تیم است.

فرشاد پیوس یادآور شد: پرسپولیس اوایل این هفته مقابل پیکان به برتری رسید اما هنوز هم ضعف های زیادی به خصوص در خط دفاع و حمله دارد که امیدوارم این ضعف ها برطرف شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس در دفاع تیمی اصلا خوب نیست این در حالی است که تیم داماش یک تیم سرعتی است و اگر بازیکنان پرسپولیس نتوانند به اندازه بازیکنان این تیم سرعتی باشند به طور قطع دچار مشکل می شوند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکنان سرعتی تیم داماش از تکنیک و قدرت بالایی برخوردارند و می توانند در نبردهای تک به تک بسیار خطرناک باشند از این رو بازیکنان پرسپولیس باید به شدت مراقب حرکات آنان در پشت محوطه جریمه خود باشند.

پیوس در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها درچه صورت می توانند برابر داماش به برتری برسند ، گفت: بازی در جام حذفی با لیگ برتر تفاوت های زیادی دارد بنابراین دراین رقابت ها به خصوص درمرحله نیمه نهایی هر تیمی میانه میدان را در اختیار بگیرد شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

وی گفت: پرسپولیسی ها باید در این بازی بیشتر صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانند از سد تیم سخت کوش داماش بگذرند و به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کنند.

کاپیتان ملی پوش و اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در زمین ورزشگاه شهید عضدی کار سخت تری نسبت به داماش دارد. بازی در زمین چمن مصنوعی برای بازیکنان پرسپولیس به مراتب سخت تر از بازیکنان تیم داماش است اما با این همه امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با دراختیار گرفتن توپ و میدان در این بازی به پیروزی برسند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش فردا در ساعت 17 در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)