پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با هیچ کس مشکلی ندارم و امیدوارم روز 17 فروردین هیچ بازیکنی دچار مشکل نشود.

سیدجلال حسینی در خصوص بازی مقابل داماش اظهار داشت: قطعاً با توجه به شرایط جام حذفی بازی خیلی سختی را در زمین حریف داریم.

وی افزود: داماش تیم پرمهره ای است و فوتبال را خوب به نمایش می‌گذارد مثل بازی با تراکتورسازی، باید مراقب فشارهای خطوط حمله‌ای آنها به صورت دقیق باشیم و در موعد لازم از فرصت‌های خودمان بهترین استفاده را بکنیم و ضربه نهایی را به حریف بزنیم.

حسینی ادامه داد: خوشبختانه در بازی مقابل پیکان با تصمیم کادر فنی ملی‌پوشان استراحت کردند برنده بازی بودیم و همین موضوع از لحاظ روحی و روانی جهش عجیبی را به تیم تزریق کرد تا در برابر داماش از لحاظ روحی و روانی نیز آماده باشیم.

حسینی در پاسخ به این سئوال که احتمال می‌رود باز هم علیه تو اتفاقاتی در رشت بیفتد گفت: من با کسی مشکل ندارم و مثل همیشه و همه بازی‌ها با تمام وجودم در خدمت تیمم هستم. فوتبال است و برخی از مسائل طبیعی است، امیدوارم که هیچ بازیکنی 17 فروردین در رشت دچار مشکل نشود و با آرامش همه شاهد یک بازی خوب در حد نیمه نهایی جام حذفی باشد. ما روز بسیار سختی را در پیش داریم و نباید به غیر از بازی به مسائل دیگری فکر کنیم.

وی در جواب به این پرسش که دوست داشت در فینال با استقلال بازی کنند، گفت: هنوز که به فینال نرسیدیم تا در مورد آن بازی صحبت کنیم، سپاهان هم تیم بسیار خوب و هماهنگی است. بازی‌های حذفی در مرحله نیمه نهایی و فینال هر کدام یک فینال تکرار نشدنی است.  برای من فرقی نداشت مقابل چه تیمی بازی کنیم اما آرزوی من این است که با پرسپولیس به خاطر هوادارانی که واقعاً برخی اوقات رویمان نمی‌شود در چشمان آنها نگاه کنیم یک جام بگیریم. ما دار و ندارمان را باید در برابر داماش با یک بازی خوب نشان دهیم.

حسینی در پایان درباره شرایط تیم ملی کشورمان و موفقیت تیم‌های کره و ازبکستان نیز گفت: از همین الان باید این را بدانیم که به ما هیچ ربطی ندارد که تیم‌های دیگر چه نتیجه‌ای می‌گیرند کار ما خیلی وقت است که برای رفتن به جام جهانی سخت شده است اما با یک برنامه‌ریزی دقیق در 3 بازی آینده و تمرینات منظم باید کار خودمان را پیش ببریم. مطمئن باشید ما اگر خودمان باشیم خیلی از کارهای غیرممکن را ممکن می‌کنیم. حریفان دست و پا بسته نیستند و در برابر ما انگیزه دارند اما ما هم غیرت ایرانی داریم که جسارت در آن حرف اول را می‌زند و مطمئن باشید از پیش حذف شده نیستیم و چه بسا که یقه حریفانمان را در خانه‌شان می‌توانیم بگیریم. خوشبختانه خبر خوب برای تیم ملی و پرسپولیس بازگشت علی کریمی است. کریمی با آمدنش به ترکیب پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی و فنی شارژ بسیار زیادی به بازیکنان تزریق کرد و مطمئن باشید با وجود کریمی دل ما بسیار قرص‌تر برای نتیجه گرفتن در جام حذفی و انشاءالله موفقیت‌ تیم ملی است همه از این اتفاق در پرسپولیس خوشحال هستند. خوشبختانه پرسپولیسی‌ها با بازگشت کریمی قبل از 17 فروردین هدیه خود را گرفته‌اند و راحت‌تر می‌توانند با آمدن کریمی به بازی با داماش فکر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)