پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید که داماش برای بازی با این تیم باید استرس داشته باشد.

رضا حقیقی درباره دیدار فردای پرسپولیس و داماش گفت: بازی سختی داریم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با برتری در این بازی به فینال جام حذفی برسیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خودش ترجیح می‌داده برای بازی احتمالی فینال جام حذفی مقابل استقلال قرار بگیرد یا سپاهان تاکید کرد: برای من فرقی نمی‌کرد کدام تیم فینالیست شود اما ترجیح می‌دادم استقلال فینالیست شود تا شاهد برگزاری یک دربی هم باشیم.

حقیقی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل شرایط کنونی، بازیکنان پرسپولیس برای این دیدار استرس دارند، گفت: چه استرسی باید داشته باشیم؟ فکر می‌کنم داماش باید برای بازی با ما استرس داشته باشد. نباید فراموش کنیم ما پرسپولیس هستیم و چاره‌ای هم جز قهرمانی در جام حذفی نداریم. فکر می‌کنم در خوشبینانه‌ترین حالت در لیگ هم بتوانیم پنجم و حتی چهارم شویم.

وی در مورد اینکه در صورت فینالیست شدن پرسپولیس در جام حذفی  ترجیح می‌دهد این بازی در چه شهری برگزار شود، عنوان کرد: دوست دارم اگر فینالیست شدیم بازی در مشهد یا شیراز برگزار شود اما با توجه به وضعیت خوب ورزشگاه و چمن حافظیه ترجیح می‌دهم فینال در این شهر برگزار شود.

حقیقی در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش تاکید کرد: چند روزی است که با تیم تمرین گروهی انجام می‌دهم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در بازی فردا با آمادگی به میدان بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)